6 ay sonra scooter alacağım yardım edermisiniz?

Katılım
5 Haz 2012
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar 6 ay sonra scooter alacağım fakat hangi model alacağım kararsızım. 6 ay sonra 17 yaşına girmiş olacağım a2 ehliyet alacağım.Şimdiden alacağım scooteri aramaya başladım. Boyum 1.83 kilom 82kg boyum ve kiloma uyacak bir motor istiyorum.Motor büyüklü max 100-125cc arası olmalı sert ve agrasif bakışlı olursa güzel olur :) şimdilik gözüme kymco agility 125 kestirdim. 3000-3500tl bütçem var ona göre söylerseniz sevinirim:)


teşekkürler:)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
468
yeni pejo scooterlara bak fiyat aralıgını geçen olabilir o zamanda kanuninin 150 lik bi modeli var wendy sanırım oda çok güzel
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
agility agresif mi :D:D::D:d:
deerim5.jpg

bu iyi mi
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
bütçeyi 3.500-4.000 arasına çıkarabilirsen, honda dylan öneririm.
 
Katılım
5 Haz 2012
Mesajlar
209
suzuki an 125 kullanıcısıyım ben gayet memnunum. honda beat modelini çok görüyorum bu aralar. salcanonun da yeni modelleri var göze hoş geliyor ama fiyatı ve performansı hakkında bir bilgim yok.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
http://www.kanuni.com.tr/scooter/96/merlin-s-150
Bu motosikleti Scooteri Öneririm Daha bugün gördüm Öle resimdeki gibi küçücük durmuyor bildiğimiz Dev gibi bir maxi scooter kadar bişey
Adamada sordum abi nasıl memnun musun vallahi canım 14.000 deyim dedi. Daha bir kere arıza vermedi
Çok rahat ve 120 Yİ RAHAT GİRÜYO DEDİ Ama adamda ki normal serisi bide bunun S serisi çıktı linkdeiki yeni S kasa exra daha kalın lastik ve cam eklenmiş rüzgar yememek için
 
Katılım
5 Haz 2012
Mesajlar
5
bütçeyi 3.500-4.000 arasına çıkarabilirsen, honda dylan öneririm.

benim bütçeyi baya bi aşıyor. 28000km dylon 3800tl ben sıfır almak istiyorum. Sıfırıda baya bi pahalıdır tahminimce teklif için teşekkür

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------

yeni pejo scooterlara bak fiyat aralıgını geçen olabilir o zamanda kanuninin 150 lik bi modeli var wendy sanırım oda çok güzel

bu windy fazla güzel deil hemde manuel bir motosiklet öneri için saol :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:47 ----------

http://www.kanuni.com.tr/scooter/96/merlin-s-150
Bu motosikleti Scooteri Öneririm Daha bugün gördüm Öle resimdeki gibi küçücük durmuyor bildiğimiz Dev gibi bir maxi scooter kadar bişey
Adamada sordum abi nasıl memnun musun vallahi canım 14.000 deyim dedi. Daha bir kere arıza vermedi
Çok rahat ve 120 Yİ RAHAT GİRÜYO DEDİ Ama adamda ki normal serisi bide bunun S serisi çıktı linkdeiki yeni S kasa exra daha kalın lastik ve cam eklenmiş rüzgar yememek için


bu merlin s deilde merlin güzelmiş fiyatıda uygun biraz araştırayım # KDV ve ÖTV Dahil Fiyatı
# 2.892 TL yazıyor resmi sitesinde güzel bi scooter.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
S ile Normali arasdındaki tek fark s modelinde arka lastik daha kalın bu bi avantaj ve önde cam avr rüzgar engellemek için buda avantaj kalıp oalrak geri kalan her şeyi aynı zaten renk farklılığını diyırsan 2 sininde aynı rengi mevcuttur zaten he s alırsın ön camı çıakrt oldu sana normal yada normal al arka lastik kalınlaştır al sana s :)
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
resimdeki sanırım kanuni deer, artık üretilmiyor boşver bulaşma çinliden uzak dur, suzuki an, honde beat, kymco agility iyi seçenekler. suzukinin ve kymconun performansı beat den çok daha iyi, hatta bildiğim kadarıyla agility modifiye edilmeye uygun bi scooter uğraşanlar var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst