6-7 yıldır kullandığım motorum

Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
2005 model Yamaha Bw's 100 marka scooterim
ömrü depolarda geçti hayvanın :D
severim keratayı ama üniversite sonra,kız arkadaşım motordan korktuğu için uzun süre sadece araba kullanmam derken hayvan uzun süre ilgisiz kaldı
geçenlerde ilgileneyim dedim biraz götürdüm bakıma bide yıkadım şefkatle hayvanın hatıra fotoğrafı olsun dedim :D

scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php

-----------------------------------------------------------------------------
buda sattığım sonra pişman olduğum 2005 model Kymco Venox 250 motorum
yolda sokakta görenlerin baya ilgisini çeken 250lik deyince olur mu abi bu baya büyük 600luktur bu denilen büyük baş hayvanım :D
ninja alayım diye sattım ama bulamadım fiyatı iyi kendi güzel bi motor aramayada devam etmekteyim
bu büyük baş hayvan bilmeyenler için söylüyorum bir çinli değildir.
bu forumda nedense pek tanınmıyor Kymco markası ama asla bi mondiale yok asyaya benzemez bak 2005 model taş gibi
alcak olan arkadaşlara bu markanın motorlarını öneririm ,titreşim falan yok ;)

scaled.php


scaled.php
 
Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
276
chopper cruiser hiç sevmem ama ... felaket motormuş kymco :S bayıldım .. hiç satılmazmış yaa:D hayırlısı olsun diyelim...dev bir motormuş yakışıklı karizmatik...:)
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
antalyada kymconun pazarı iyidir.yamaha satıor kymcoyu o yuzden sonsuz guven olusturmus.zaten antalyada yamaha deyince akan sular durur.burda hondayı pek sevmiolar yeni yeni iyi satılmaya başlandı honda
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
bwsyide sattım motorsuz kaldım ama bi pcx bulun Antalya ve ilçelerinden
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst