arkadaşım öncelikle şöyle bi güzel selam verim sana demekki arada kaldın 50 cc he süper

ben 3 yıldır honda today 50 kullanıcısıyım memnun kaldınmı dersen fevkulade elbette stop ettiğini bilmiyorum tek şikayetim gitmemesi yavaş 50 55 sağlamlık on numara honda yani gel gelelim kymcoya onuda kullandım yazlık bir yerde 70 75 görüyor daha hızlı koltuğu büyük selesi işte 2 kişi bindim çekdi güzel hız açısından güzel ama sağlamlık dersen ben sana today derim vespa görünümlü hemde

bilmeyenler öyle diyor

ben todayimi satıyorum ama sen uzaktasın