- Katılım
- 17 Ağu 2007
- Mesajlar
- 269
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar arkadaşlar Bende mondial 50 cc scoter var ÇoKDA MEMNUNDUM SANIRIM İLK mOTORUM oLDUĞUNDAN
Herneyse sorunsuz sualsiz kUllanıodum taki arkadaşımla HAFTASONU birkaç saat gezene kadar.Pazartesi işe gitmek için Motoru çıkardığımda morotda 1 ilginçlik vardı Çünkü motor gitmiyordu YANİ AÇIKÇASI şÖLE: mOToR GİDİO AMA 10-20 İLE ARA GAZI VERE VERE 30 A çIkıo daha sonrada 40 a..(Tabi bu arada ben sinirleniyor, motorda zorlanıyo gibi..) Herneyse 1 tanıdık motorcu arkadaş a verdim yağını vs.. deşti baktı vs..sorunu gideremedi..:salut: daha sonra aynen o şekilde aldım..Bugün tekrar sıkışa sıkışa işe gittim fakat öğlen saatlerinde TEM otoyolu çıkışında Yolda kaldım Motor gitmiyor idi O halde rahat 10 km uzakta 1 motorcu ya gittim( Kan ter içinde
r: )
Herneyse Motorcu kayıışı KOpmuş dedi.Motor çalışıo ama gitmio idi.AYnen öle gitti aldı geldi kayışıda zor buldu(40 ytl kayışa bayıldık sizce pahalımı?) ha bu arada bu Zor kalkmasını sordum nie BÖLE 10-20 İLE GİDİO DAHA SONRA Hızlanıo dedim?bana kayıştandır dedi belki sorunu hallettik kayışı taktı Motor gidio ama gene dediğim gibi yavaş kalkıo ve geç hızlanıo.Önceden ÇoK SERİ KALKIODU şUan böle KUllanılacak gibi deil sizclerce neden oluodur? 2 motorcuda bişe diemio net olarak heryere bakmak lazım vs.. diolar örneğin:diyafram,hava filtresi vs..Ben ne etsem bilmiyorum ya sizlerden 1 umut bekliorum....saoLunuz saygılar...:cat:
Herneyse Motorcu kayıışı KOpmuş dedi.Motor çalışıo ama gitmio idi.AYnen öle gitti aldı geldi kayışıda zor buldu(40 ytl kayışa bayıldık sizce pahalımı?) ha bu arada bu Zor kalkmasını sordum nie BÖLE 10-20 İLE GİDİO DAHA SONRA Hızlanıo dedim?bana kayıştandır dedi belki sorunu hallettik kayışı taktı Motor gidio ama gene dediğim gibi yavaş kalkıo ve geç hızlanıo.Önceden ÇoK SERİ KALKIODU şUan böle KUllanılacak gibi deil sizclerce neden oluodur? 2 motorcuda bişe diemio net olarak heryere bakmak lazım vs.. diolar örneğin:diyafram,hava filtresi vs..Ben ne etsem bilmiyorum ya sizlerden 1 umut bekliorum....saoLunuz saygılar...:cat: