sevgili arkadaşım aklını yanında unutmadığın ve gereken eğitimi aldığın sürece ve bu eğitimini tecrübeye çevirdiğinde 500 lük makinada ilk başlangıç motoru olabilir kişinin deneyim ve tecrübesine bağlı olsada ,özellikle şu zevkten mahrum olacaksınki bu çok üzücü
bir müddet 125-150 cc yle idare etmediğin için 500 makinanın tadını hiç bir zaman bilemeyeceksin , bir kaç zaman küçük cc kullanmış olupta sonra merdiveni yavaş yavaş çıkmış olsan bindiğin her makinanın tadını alırsın ve bir sonrakinin değerini anlaman daha güzel olur zevk alırsın yani uzatmadan (kötüyü görmeden iyinin kıymeti bilinmezmiş ) yinede hayılı olsun şimdiden bu işler zevk işidir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 ----------
ya aklıma gelmişken bişey sormak istiyorum cbf 150den cbf 600 fialn geçilirmi sahlıklı olması için kaç km binmek gerekir cbf150 ye tecrübe amaçlı en az kaç km ?
alper arkadaşım 150 cc den paran ve tecrüben varsa ve kendi bilgi tecrübe ne güveniyorsan değil 600 lük 1000 cc ye bile geçersin , sonra bir müddet kıyı kıyı takılırsın ,bir kaç zaman sonra makinayı sevmeye başlarsın,daha daha sonra oda seni sevmeye başlar

fakaaattttt işte tehlikeli dönem bu dönemdir küheylan sana alışır sen ona , tamam olay budur ,benim dersin en çok hata yapma olasılığın olduğu anlardır o anlar ,allah korusun hepimizi
