500km motorumda arzalar başladı gelen sesler

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Merhaba arkadaşlar bundan 1 ay önce mondial 100mn superboy aldım.

şuan tam 508km de sıfır olarak aldım

ve motora acımazsız davramdım yaşadığım yer engebeli dağlık yer 3 kişi binerek rampa felan cıktım

sorunum şu tek binerken fazla ses yok fites ayağının oradan tık tık diye ses geliyor gaz verince

2 kişi binince ses artıyor boştayken ses yok ama veya motor fireninde rampa inerken.

ve 10dk önce bi arıza başladı debriyajı salarken çat diye ses geliyor yavaş bıraksam bile sizce sorunum ne olabilir servise götürsem

mesafemiz 56km ilk önce buradan bilgi almak istedim.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Rodajda'ki motora 3 kişi binmek ? Dur daha doğrusu motora 3 kişi binmek wtf ?
 
Katılım
27 Eyl 2014
Mesajlar
51
ov.. rodaj dönemindeki m otora 3 kişi binmek.

motorun aküsünü sök ve yokuş aşşağı sal. birdaha görmemek üzre.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Burada defalarca yazdık rodajdaki motorları yumuşuşak kullanmak gerekir diye ama nedense dinleyen pek yok. Geçenlerde Mondial Z-One 180 başlığındaki bir arkadaşın da motoru kitlemişti. Deviri sonuna kadar dayıyordu. Sıradaki adayım Apache RTR 150 motorunu 180 cc yapmak isteyen arkadaş. O da rodajdaki motorla yokuş aşağı 140 yapıyormuş.

Motor için yapacak bir şey yok, servise götür baksınlar.
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
5
3 kişi binme konusunda birşeyler yazacaktım ama susma hakkımı kullanıyorum
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
beyler burada motora 6 kişi binen var tabi bu bana yapma hakkı tanımaz ama memleketimizde var bu olaylar
konuyla ilgili cevaplar bekliyorum.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
eskı rus planetler vardı iki zamanlı hala kasabalarda fılan var onlar cok saglamdı onlara mıllet sepet takıp 7 kısı fılan bınıyodu ama makıne saglamdı bu dedıgın cınlı herseyın en ucuzu kullanılıyor kullandıkları celık alasımsız celıgı guclu yapan ıcındekı alasımdır eger bır cınlı motorun var ıse elın ustunde olcak gozun gb bakcan yoksa o hıc bır ısıne yaramaz motorcudan cıkarmaz senı bende de cınlı var suan 49000 km de ama gozum gb bakıyorum kısacası zorlamaya hor kullanmaya gelcek bı motorksıklet degıl
 
Katılım
13 Eki 2014
Mesajlar
540
bi arkadaşımın sorusudur :
0 motor aldm,bayiden çıkınca 6 kişi yokuş yukarı çıktık,sonra araziye girdim 4 kişiyle (2 si yolda düştü) araziden çıkınca baktım 3 kişi kalmışız,sonra otoyola çıktık son viteste 170 yaptık,orda da biri düştü.2 kişi kalınca motordan acayip sesler gelmeye başladı.(motorum adı gibi çıkmadı -superboy modelini almıştım). biraz ilgiyle o sesleri kesersin dediler, sizce sorunum ne olabilir servise götürsem
mesafemiz 31km ilk önce buradan bilgi almak istedim.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
5
bi arkadaşımın sorusudur :
0 motor aldm,bayiden çıkınca 6 kişi yokuş yukarı çıktık,sonra araziye girdim 4 kişiyle (2 si yolda düştü) araziden çıkınca baktım 3 kişi kalmışız,sonra otoyola çıktık son viteste 170 yaptık,orda da biri düştü.2 kişi kalınca motordan acayip sesler gelmeye başladı.(motorum adı gibi çıkmadı -superboy modelini almıştım). biraz ilgiyle o sesleri kesersin dediler, sizce sorunum ne olabilir servise götürsem
mesafemiz 31km ilk önce buradan bilgi almak istedim.

:cherry::cherry::queen::queen: motora 6 kişi binip neyi gerçekleştirmeye çalışmışlar yada çinli üretici 6 kişi biner hala hayatta kalırsanız 1 tanede ben hediye etcemmi demiş
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Merhaba arkadaşlar bundan 1 ay önce mondial 100mn superboy aldım.

şuan tam 508km de sıfır olarak aldım

ve motora acımazsız davramdım yaşadığım yer engebeli dağlık yer 3 kişi binerek rampa felan cıktım

sorunum şu tek binerken fazla ses yok fites ayağının oradan tık tık diye ses geliyor gaz verince

2 kişi binince ses artıyor boştayken ses yok ama veya motor fireninde rampa inerken.

ve 10dk önce bi arıza başladı debriyajı salarken çat diye ses geliyor yavaş bıraksam bile sizce sorunum ne olabilir servise götürsem

mesafemiz 56km ilk önce buradan bilgi almak istedim.

Aboooooowwwwwww!....
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
314
Motosikleti
KTM 790 Adventure
fites ayağının oradan sorunlu bence :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst