- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar bundan 1 ay önce mondial 100mn superboy aldım.
şuan tam 508km de sıfır olarak aldım
ve motora acımazsız davramdım yaşadığım yer engebeli dağlık yer 3 kişi binerek rampa felan cıktım
sorunum şu tek binerken fazla ses yok fites ayağının oradan tık tık diye ses geliyor gaz verince
2 kişi binince ses artıyor boştayken ses yok ama veya motor fireninde rampa inerken.
ve 10dk önce bi arıza başladı debriyajı salarken çat diye ses geliyor yavaş bıraksam bile sizce sorunum ne olabilir servise götürsem
mesafemiz 56km ilk önce buradan bilgi almak istedim.
şuan tam 508km de sıfır olarak aldım
ve motora acımazsız davramdım yaşadığım yer engebeli dağlık yer 3 kişi binerek rampa felan cıktım
sorunum şu tek binerken fazla ses yok fites ayağının oradan tık tık diye ses geliyor gaz verince
2 kişi binince ses artıyor boştayken ses yok ama veya motor fireninde rampa inerken.
ve 10dk önce bi arıza başladı debriyajı salarken çat diye ses geliyor yavaş bıraksam bile sizce sorunum ne olabilir servise götürsem
mesafemiz 56km ilk önce buradan bilgi almak istedim.