5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar.

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
asivezor ben senin dediğne geliyorum yavaş yavaş benm motor arızadan bende yaptırmaktan bıkmadım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
15.000 i geçtim .... isterseniz zat150 topic inde takip edebilirsiniz...

saygılar
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
altan' Alıntı:
Sadece 20 bin km. ve üzeri yol yapmış motorlardan görüş alalım.

- Marka ve model.
- Ne kadar zamanda, ne kadar yol yapıldı?
- Kullanım şartları. (Dağ, dere, tepe, asfalt, kapalı garaj vb.)
- Bu süre içinde kaç defa bakım dışı servise gidildi?
- Tamirat masrafları toplamda ne kadar oldu?
- Motor hakkında genel yorumlar.

Lütfen kullanıcısı olmayanlar yorum yapmasın. Sadece dinleyelim.

bi yanlışlık olmasın.
20.000 km değil de 20.000 mt olmasın o...
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
81
NevZAT150 15bin'i geçmiş,bence bu ÇİN malı düşmanlarına kapak olur...Yolda kalan veya hurdaya çıkanlarda zaten ÇİNLİ'nin değil bizim ahmet,mehmet,ali ustanın ve onları kullanmayı bilmeyen nuri,metin ve fikrinin marifeti...
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
143
ben söylim ibo şimdi.düüüüüüttttt... ben sayim hemen ...scooter değil ama bilginiz olsun yinede.. zealsun 200 gs aldım 1500 km de hiç sorun çıkarmadı hiç yolda bırakmadı ..ama yaptığım kazalar ve ehliyet cezalarıyla bana ekstradan 2.750 ytl zarar açtı ....bahtsız bir motor
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
6400 km... "Asya 125T" ekstra masraf: 0 YTL. hiçbir parça değişmedi. Rutin bakımlar dışında servis görmedi.. Katır gibi gidiyor.
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
149
Çin mallarını beğenmiyenler,aynılarını sizler üretebilseniz de keşke dövizler yurdumuz da kalsa idi.
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
112
Ali Sungur' Alıntı:
Çin mallarını beğenmiyenler,aynılarını sizler üretebilseniz de keşke dövizler yurdumuz da kalsa idi.
+1000

abi istese bizim millet aynısını değil, çok çok kalitelisini de üretir. ama dışarda NASA'da bilmem ne scientific enstitute'te orda burda en kaliteli mühendislerimiz yabancılara çalışıyor. her yıl en zeki en yetenekli insanlarımız amerikaya avrupaya (burada onlara imkan tanınmaması yüzünden) gidiyor....
neyse..........
 
Katılım
13 Şub 2005
Mesajlar
119
Çin mallarına ilişkin açtığım 20.000 km.'yi geçenler başlığının yetersiz olduğunu görerek, ikinci bir başlık oluşturuyorum.

Sadece 5000 km. ve üzeri yol yapmış motorlardan görüş alalım.
Lütfen (faydalı olabilmek adına) aşağıdaki bilgileri mutlaka cevaplayalım ve mümkün olduğunca fazla bilgi verelim.

- Marka, model ve fiyat.
- Ne kadar zamanda, ne kadar yol yapıldı?
- Kullanım şartları. (Dağ, dere, tepe, asfalt, kapalı garaj vb.)
- Bu süre içinde kaç defa bakım dışı servise gidildi?
- Tamirat masrafları toplamda ne kadar oldu?
- Motor hakkında genel yorumlar.


Lütfen kullanıcısı olmayanlar yorum yapmasın. Sadece dinleyelim.

Ayrıca takip etmek isteyenler için: 20.000 km.'yi geçenler başlığı bağlantısı.

Not: Çin mallarına objektif olarak bakalım. Ben de Çin malı motorları uzun zaman inceledim, forumları izledim ve bana göre olmadığını anladım. Çünkü ev - iş arası mesafem 30 km. Yılda en az 15.000 km. yol yapmam gerekiyordu ve sonuçta Honda Dylan almak durumundaydım. Anlaşılan şu ki sadece hafta sonları küçük gezintiler yapmak isteyenler için, bozulduğunda eline anahtarı alıp uğraşacaklar için Çin malları göz ardı edilmeyecek bir seçenek.

20.000 için erken dediniz. 5.000 dedik, ona da ses çıkmıyor. Yapmayın, bu meretler 5.000 km.'de mi yapamıyor.

5.000 km. ve üzeri raporlarınız çok aydınlatıcı olacak. Lütfen yazalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
nevzat 150 abimize bir danışın kendisinin Mondial Zat 150 si var
1-2 ay önce 15000 km deydi !
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
123
Bu çin mallarının bugüne kadar en iyisi as125t çıktı galiba..
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
62
bi tane arkadaşımın 110 ft mondial var hiç sorun çıkarmadı ama düzgün kullandı sadece servise gitti fazladan masraf yok geçen ay 12000 km deydi bende mondial 100 kh alcam düzgün kullancam:cherry:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
şimdi nevzat150(bahtiyar) abinin motorunu ben gördüm egzosu değişcek gibi muhabetler vardı arkadaşlar benm çin motoruna düşmanlığım yok adam gibi kullanmak kişiden kişiye değişir ben bakımlarını yaptırırım motorun ama yolda giderken bujinin gevşemesi benden kaynaklanan bişey değil sonra ön farın patlaması benden kaynaklanan bişey değil bunlar ufak sorunlar ama yarın büyük sorun cıkardımı o zman ister istemez insan üzülüyor bir başka arkadaş sen üret demiş ona soruyorum
bu ülkede motor üreten yok olsada fiyatından dolayı gidip yerli motor alacağıma gider japon alırım dersiniz TÜRK milletine mal beğendirmek zordur bu benim düşümcem ister katıılın ister katılmayın
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
çoğumuzun beğenmediği (ben de pek sevmem) şahin-doğan otomobillerin 400.000-500.000km gittiğini biliyor musunuz?
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
bencede kullanış tarzına gore degisir hor kullanırsan bu motorlar çok sorun çıkartır
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
BOO_74' Alıntı:
çoğumuzun beğenmediği (ben de pek sevmem) şahin-doğan otomobillerin 400.000-500.000km gittiğini biliyor musunuz?
Bikere benim en sevdiğim arabalar doğanlar şahinler. doğan 500.000 değil 3x500.000 gider
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
12
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zealsun 30000 km
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
afterdarq' Alıntı:
NevZAT150 15bin'i geçmiş,bence bu ÇİN malı düşmanlarına kapak olur...Yolda kalan veya hurdaya çıkanlarda zaten ÇİNLİ'nin değil bizim ahmet,mehmet,ali ustanın ve onları kullanmayı bilmeyen nuri,metin ve fikrinin marifeti...
ellerine sağlık dostum çok güzel yazmışsın.....

birde bizim millet hakkını verme derdinde, yanlız hakkını vermeye çalışırken dozunu aşıp fırına veriyorlar sonra. başlıyorlar yakıcam muhabbetine...

motoru mak limitlerde kullanırsan ömrünü kısaltırsın.....



bur-k@' Alıntı:
şimdi nevzat150(bahtiyar) abinin motorunu ben gördüm egzosu değişcek gibi muhabetler vardı arkadaşlar benm çin motoruna düşmanlığım yok adam gibi kullanmak kişiden kişiye değişir ben bakımlarını yaptırırım motorun

bir başka arkadaş sen üret demiş ona soruyorum
bu ülkede motor üreten yok olsada fiyatından dolayı gidip yerli motor alacağıma gider japon alırım dersiniz TÜRK milletine mal beğendirmek zordur bu benim düşümcem ister katıılın ister katılmayın

sana katılıyorum.... +10000000

dostum motorumu gören bir kişisin, sadece altı yere yakın olduğundan yere vurmaktan dolayı eğzost um yarıldı bunu sende gördün, başka bir sorun yok şimdilik.... en önemli görgü tanıklarından birisin... inanmayanlar sorabilir sana

ama birazda müzik sistemi hakkındaki yorumlarını alayım :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst