5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar.

Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
lanet olsun çin malına. birdahaki motorum kesinlikle çin olmayacak..

BENİM MOTORUM SUAN 1640 KM DE.
karbüratör değişti.
ön maşa değişti.
aynalar 4 kere değişti
arka dış lastik 2 kere değişti.(bu biraz benden kaynaklanıyor) :D
sinyalleri 7 kere değiştirdim artık değiştirmiyorum :D öyle kırık duruyor.
sele değişti.
kontak değişti.
akü 2 kere değişti
fren levyesi 3 kere değişti.
daha nicesi var..........


senin bildiğin motor komple değişmiş bir kaç kez :)
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
kullanıcılar bu motorların baslangıc motoru oldugunu soyluyor.buraya kadar tamam
bu kadar arıza olmasının kabahatı sadece motor olduguna ınanmıyorum
bende cın'lı sahıbıyım cınlı harıcı baska motorumda var.ılk motorum'da degıl su ana kadar ıkı arıza gosterdı ıkısının kaynagıda benım(kullanıcı hatası)ve km'si 20bının uzerınde.ayrıca gordugum scooter'ları ustalara sordugumda aldıgım yanıt durumu acıkca ortaya koyuyor
%70'e yakını kullanıcı ve (usta hatası)
cok gormemek gerek bırde bu motorlara verdıgınız meblanın bırkac katını daha kalıtelı bır scooter'a verıp aynı sorunları onda yasasaydınız?
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
502
Geçen gün bizim servisi 40000 km de bisan motocup gelmiş adam rektefesiz sadece normal bakımlarını yaptırıyormuş bence çok güzel
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Geçen gün bizim servisi 40000 km de bisan motocup gelmiş adam rektefesiz sadece normal bakımlarını yaptırıyormuş bence çok güzel

40000 bine km diyorsun 100 ukh tam 157000 km motor hiç açılmamış fakat lastik akü balata falan çok değişmiş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben bugün bajaj marka scooter göstergesine baktım 50002 km de idi eski motordu ama halen ayakta
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
motorun hacmi ufaldıkça ömrüde uzuyor buda tecrübelerim dahilinde gördüğüm bir gerçek muğlada bir pegeot görmüşdüm cobra 105 lerden hayla üretiliyormu bilmiyorum 95 modeldi ve km si 280 bin km deydi görmesem şöyle forum köşesinde ibir yazsa inanmazdım ama gözümle gördüm..
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Geçen gün bizim servisi 40000 km de bisan motocup gelmiş adam rektefesiz sadece normal bakımlarını yaptırıyormuş bence çok güzel

Arkadaş,

benimde yeğenin bir arkadaşının kardeşinin servisi var, oraya da tam 200.000 de bir XWM6-Tbzz gelmişmiş tam 400.000km de. Şimdi kimsa inanmaz, hiç bir sıkıntı yaşamamış ve motoruna, lastiğine, maşasına, sahibine kaskına el bile değmemişş:cat: Bu arkadaşın kardeşinin servisi:

bu motorların daha 1000 değil 100 km de bile asla arıza yapmadığını, kırılıp bozulmadığını, yollarda kalıp hiç kimseyi mağdur etmediğini, benzini ilk kez motoru aldığında bir kez doldurduğunu ve bu güne kadar (çoğunun) Benzinin asla bitmediğini, titreşim değil azıcık kıpraşma olduğunda bile yetkili servis tarafından derhal geri alınarak yerine Harley Davidson verildiğini, ömür boyu bgarantisinin olmayıp ahirette de sorumluluklarını takipettiklerini söylemişti:cat:

Bu kadar memnun kalınan motorları hala benim gibiler neden almaz:silent: fanatiklik işte:p O Çin liler Çin Seddi ni yaptıklarından beri kılım adamlara. ağızları ile motor tutsalar almam:farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:03 ----------

motorun hacmi ufaldıkça ömrüde uzuyor buda tecrübelerim dahilinde gördüğüm bir gerçek muğlada bir pegeot görmüşdüm cobra 105 lerden hayla üretiliyormu bilmiyorum 95 modeldi ve km si 280 bin km deydi görmesem şöyle forum köşesinde ibir yazsa inanmazdım ama gözümle gördüm..

motorun hacminin ufak tutulması ihtiyaç içindir. daha hafif, daha güçlü, ufak vs olsun diye. Eee bu kadar avantajı isterken 2 şeyden de vazgeçmemiz gerekir. uzun ömürlü olması ve ekonomik olması. Yazdığın doğru değil gibi arkadaş. Hem kadayıf hem de kaymaklı, o fiyata olmuyor:)
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Arkadaşlar;
efendi gibi bineceksin,adam gibi servise gideceksin...

Benim zat,33.450km'de... maaşallah diyelim :)

Geçen gün hesap yaptım,komplesağlam bir bakıma soksam;piston-segman-varyatör-kayış-lastik-vs... ihtiyaç dahilinde değiştirsem,yada komple sıfırlasam maliyeti 250-300 tl bulmuyor... Ve inanın beyler,bu bakımla ben yine enn az 12-15.000 km arası yol yaparım...
Olay tamamiyle kullanıcı ve servisle alakalı...
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
mondiall. 11450 km de aldığım çocuk hiç masraf yapmadım motor hiç açılmadı dedii =)=) ama ben yuki ile 6500 yaptımm hiç bişey değiştirmedim sadece keyfe keder buji değiştirdimm
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
racer 200 ilk alım 5000 tabi bilgisizlikten bi motor kitleme sounu oldu hallettik 10000 de yeni pistonla yaptım.
yine motor kitlemiş bi arkadaştan yedek olarak karbüratör,far,arka lastik aldım sadece lastiği değiştirdim aldıklarımdan yağı belki 10 kere dğiştirmişimdir bu titizlikten olsa gerek bir kere arka sinyalıimi kırdı arkadaş saolsun değişti, 2 kerede buji başkada bişey yok gönül ister bir cıbır şöle okkalı ama ksımet daha pişçez :) bol sohpetler...
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
lanet olsun çin malına. birdahaki motorum kesinlikle çin olmayacak..

BENİM MOTORUM SUAN 1640 KM DE.
karbüratör değişti.
ön maşa değişti.
aynalar 4 kere değişti
arka dış lastik 2 kere değişti.(bu biraz benden kaynaklanıyor) :D
sinyalleri 7 kere değiştirdim artık değiştirmiyorum :D öyle kırık duruyor.
sele değişti.
kontak değişti.
akü 2 kere değişti
fren levyesi 3 kere değişti.
daha nicesi var..........



arkadaş senin motor alıp binmem hata ! yalnıs anlama ama binmeyi beceremiyorsan nasıl kullanacagını nasıl davranacagını bilmiyorsan motorla işin ne git bi araba al.

hani birebir yalan söylüyosun gibime geliyo ve motor daha 1650 km de !
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
209
ben motoran mtr 100 kullanıyorum su an 4500 km de şimdiye kadar nazar değmesin ama hiç bir arıza vermedi motor :) boyle devam eder inş. uzunca bir süre. ayrıca su an bizim ofiste 25000 de mondıal 100luk cup birde 150 lik sccoter var 29 000 de eşşek gibi kullanılmalarına rağmen çok bir sorun yaşamadık sadece scooterda jant yamulması kronik gibi :)
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Şuan bende asya cup var 5000 km de biraz hor kullanıyorum geçenlerde daha bir 30 cm sudan geçtim motor bloğu çatlar diye düşündüm ama banamısın demedi allla ben çatlar diye masrafları bile çıkarmıştım aklımdan:).Cup motor bide motor eğik vaziyette duruyor kople kapladı su hatta motor tekledi baya, gazı verince devam sadece ekzozun üstündeki krom kaplama çatlamıştı onuda söktüm.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
32
kardeşim bizim komşumuz 40000 kmde tık yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:02 ----------

arkadaş senin motor alıp binmem hata ! yalnıs anlama ama binmeyi beceremiyorsan nasıl kullanacagını nasıl davranacagını bilmiyorsan motorla işin ne git bi araba al.

hani birebir yalan söylüyosun gibime geliyo ve motor daha 1650 km de !

sana katılıyorum kardeş 1650 km de bide motor atıyo kim bilir motoruda yoktur onun bizim komşu 40000 de cup daha tık yok bir diş plastiği kırıldı onu değiştirdi bide amartisor okarda olur 40000 km de:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:06 ----------

Kısacası bana göre durum şu çin malı communter(manual) motosikletler alınır scooterlar alınmaz

scotoor da ii ama yakıt yönünden ve güç yönünde manual daha ii yerine göre değişir celil düz ve düzgün asfalttlı bi yerde yaşarsan ve scotoor ii yok ben arada gezecem dağ bayır şehirler arası diorsan vitesli ii
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
16
bendede yuki 125 efendi var iki sefer alanya dört sefer hadim taşkent gidip geldik motor 5000 kmde diğer motor ise 100 lük kuba onunki 10 000 km de olması lazım bu zamana kadar ne kubada ne yukide hiç bir sorun olmadı bende teretdüt içindeydim ilk başta. bu arada bu motorları biz tarlada kullanıyoruz .vallaha arkadaşım nasıl beceriyorsunuz nasıl bozuyorsunuz aklım ermiyor .ayrıca honda bozulmaz diyen varsa getirsin yarım sasatte yatak sardırıp eline teslim edeyim. bu kadar kötülemeyin arkadaşım bu motorları.bence marifet motorda değil birazda üstündekinde .yanlışmıyım?
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
arkadaş senin motor alıp binmem hata ! yalnıs anlama ama binmeyi beceremiyorsan nasıl kullanacagını nasıl davranacagını bilmiyorsan motorla işin ne git bi araba al.

hani birebir yalan söylüyosun gibime geliyo ve motor daha 1650 km de !

Dostum sakin ol:) bu arkadaş benim bildiğim kaza yapmıştı ondan o kadar parçası değişmiştir heralde

Geçen arkadaşın mondial 150 hs scooterin göstergesine baktım 34.000 deydi yürüründe bi problem yok ama dökülüyor dışı
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
lanet olsun çin malına. birdahaki motorum kesinlikle çin olmayacak..

BENİM MOTORUM SUAN 1640 KM DE.
karbüratör değişti.
ön maşa değişti.
aynalar 4 kere değişti
arka dış lastik 2 kere değişti.(bu biraz benden kaynaklanıyor) :D
sinyalleri 7 kere değiştirdim artık değiştirmiyorum :D öyle kırık duruyor.
sele değişti.
kontak değişti.
akü 2 kere değişti
fren levyesi 3 kere değişti.
daha nicesi var..........

Çocuk sen nasıl motor sürüyorsunda.... Çin malına bu kadar b.k atma yalan yanlış şeyler konuşup insanları farklı yönlendirme önce motosiklet sürmesini öğren!!!!!!!!!!
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
32
Çocuk sen nasıl motor sürüyorsunda.... Çin malına bu kadar b.k atma yalan yanlış şeyler konuşup insanları farklı yönlendirme önce motosiklet sürmesini öğren!!!!!!!!!!

celil kardeşim katılıorum sana bundan oyuncağı çok dandikya motorsikletleride öyledir sanıo motor kullanmayıda bilmiyodur kim bilir öyle motoruda yoktur :D :D :D demi ama celil kardeşim :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst