5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar.

Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
Arkadaşlar bugün şahit oldum gözlerimle gördüm Mondial 125 cc mg tam 41250 km de hemde nasıl anlatayım motor bi abimizin her hafta göle gider yamur çamur demez üzerine 2 kişide biner yükte koyar durduğu yerde yanda yatmıştır km teli kopuk 120 yapmış çok iyi tanıyorum 50 yaşlarında tek yaptığı yağını koyar aksatmaz daha anahtar değmemiştir. Mondiali düşünmeye başladım kendisi motorunun yerli olduğunu zannediyor Çin olduğunu söledim inanmadı:queen: helal olsun ....

kardes yalnısımı varsa duzelt bu motor cıkalı daha kac ay oldukı??? 42000 km nasıl yapmıs ???
eger yapmıssa helal olsun bende yenı aldım walla sevındım dogruysa uag ler saglam dıyolardı ama mg de 42000 yaptıysa supermıs:)
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
303
motorsiklet işini çin malları yüzünden bıraktım. lastik patlağı için gelen aptal makina karbüratör arızası veriyor durduğu yerde. böyle saçma sapan bir durum olabilir mi Allah aşkına. Adama kardeşim suç bende değil banane diyemezsin. sorumluluk sende. yedek parça takıyorsun iki dakika sonra kırılıyor. burdan kazanılan paranın helalliğinden şüpheliyim. yağ değişimine gelen motor daha kapıdan girmeden kilitleniyor. üstelik daha ciddi bir kilometre bile yapmamış. insanların gücü bunlara yetiyor alıyorlar ama ağız tadıyla bir yeri gevşemeden çatlamadan binemiyorlar. şu an kullananlar farkında mı bilmem ama en kısa zamanda o motorları üretene de türkiyeye getirene de bela okuyacaklar.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bence çin mallarını kötülemek yalnış,her zaman diyorum siz ne isterseniz adamlar onu yapıyor,kaliteli iste kaliteli yapsınlar.çogu kaliteli elektronik ürün parçaları çin üretiminde onları kötülüyormuyuz .
bir zamanlar kınroad 150 cc scoteer kullanmıştım 2.5 sene 26.800 km de satmıştım
değişen parçalar
gaz teli -1 kere
motor salıncak burçları -3 kere
arka fren balatası-2 kere
ön fren balatası-1 kere
konjektör-2 kere
sağ-sol düğmeler-1 kere
egzoz -2 kere kaynak yapıldı
debriyaj bilyaları-1 kere
motor kayış-1 kere
arka lastik-1 takım
akü-1 kere değişti
ateşleme bobini-1 kere değişti
buji başlıgı-kablosu-1 kere değişti
orta sehpa-2 kere kayanak oldu
ön varyatör-1 kere değişti (kayışı sökerken kırdık :) )
ayak marş dişlişi-1 kere değişti
hava ve yakıt hortumları-1 takım değişti
ön farlambası-2 kere değişti
grenajlar hiç değişmedi
her 2.000 km de bir yağ değişti bazen 1.500 km de :)

göründüğü üzere ahım şahım bir masraf yok ortada,tamamen kullanım olayı siz onu zorlamaz limitlerin üzerine çıkarmazsanız O da fazla masraf açmıyor.düzgün kullanım = az masraf çok km :p
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
356
bir arkadaşım 17.000 kmde bir rs aldı aslında rs dil marka farklı ama aynı kasa kaçıncı piston sekman bilinmez ama motoru 250 tlye aldı hurda gibi:D ama sonucta yapmışD
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
261
Arkadaşlar bugün şahit oldum gözlerimle gördüm Mondial 125 cc mg tam 41250 km de hemde nasıl anlatayım motor bi abimizin her hafta göle gider yamur çamur demez üzerine 2 kişide biner yükte koyar durduğu yerde yanda yatmıştır km teli kopuk 120 yapmış çok iyi tanıyorum 50 yaşlarında tek yaptığı yağını koyar aksatmaz daha anahtar değmemiştir. Mondiali düşünmeye başladım kendisi motorunun yerli olduğunu zannediyor Çin olduğunu söledim inanmadı:queen: helal olsun ....

mg çıkalı kaç ay oldu vaybe:),iyi km yapmış
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
KANUNİ WİNDY S
160 günde 21000km
20000 km'si asfalt, 2 kez 50 cm lik dereden geçtim. güneşte bırakmıyorum geceleri dışarda kalıyor.
her 2000 km'de yağ değişti.
debriyaj teli 1 kez, km teli 1 kez değişti. 18000 km de balatalar değişti, 16000de lastikler değişti(Pirelli MT65 takıldı)
kronik problemi olan egzoz vidaları 500. km de kırıldı masraf 5TL:)
TEK sıkıntım km ve devir göstergesi. 2 kez değişti, sonuncusu 27. km'sinde bozuldu. şimdi değiştirmiyorum.
Genel olarak fiyat/performans Mükemmel. 2400 TL lik motordan beklediğinizin fazlasını veriyor. Aksesuar olarak arka çanta, depo üstü çanta motor koruma demiri, 8000K Bixenon far mevcut.
216 km'lik mesafede işe gidip geliyorum. motorum şu an mükemmel durumda ne zaman olursa olsun 1000 km'lik geziye gidiyoruz deseler hemen çıkarım yola.
Fotoğraflar
--->> http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/45321-yeni-kanuni-windy-s-19.html
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/45321-yeni-kanuni-windy-s-24.html
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Bu windy S ile Kuba kh125-12d arasında sürekli gidip geliyorum. Kubayı gördüm çok tatlı ve kaslı duruyor...Birde Japan olması beni çekiyor...
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
ben bi tane çin malını 53.000 km de gördüm dün . ama gördüğüm sadece km saatiydi. Zevkten kendim çevirmiştim :)
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
132
mg çıkalı kaç ay oldu vaybe:),iyi km yapmış

Valla resimleride var ama nasıl atılır bilmiyorum bende görünce şaşırdım bakınca bağ olur derlerdide inanmazdım çok özen göstermez sadece yağını koyar basar gider. dağ bayır heryerde kullanıyor balıkçıdır kendisi.... :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:20 ----------

Resimler

http://img710.imageshack.us/i/grnt005qk.jpg/
http://img685.imageshack.us/i/grnt004a.jpg/
http://img697.imageshack.us/i/grnt003m.jpg/
http://img687.imageshack.us/i/grnt002h.jpg/
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
yeml motor alsam da windy yi satmıcam. Hedefim 80000

Hocam şu windy s hakkında bilgi istiyorum sizden. Fiyatı herşey dahil kaça mal oldu ? Servisleri nasıl ilgileniyorlar mı? Yedek parça sıkıntısı var mı ? YBR parçaları oluyor mu ? Yakıt tüketimi nasıldır ?
 

rif

Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
180
Asya 150T1 : Geçen sene aldım.Kitapçığındaki tüm yağ değişim kilometrelerini ve sürüş şekillerini uyguladım.Motorum şuanda 10.000 Km'de.Bu kilometre boyunca o biricik servislerimizin yapmış olduğu şerefsizliklerden ötürü teşekkürlerimi sunuyorum.Bakımların tümünde ne kayışa ne de debriyaj takımlarına bakıyorlar.Sadece yağını değiştirip gönderiyorlar.Bizimde amatörlüğümüz hallice idi o zaman.

8.000 kilometre orjinal kayışla yol aldım.Sonunda kayışı kopardım foçaya giderken yolda kaldım.Ön ve arka debriyaj takımları ve kayış değişti.Yeni akü alındı. 260 lira maliyeti oldu.

Bu 10.000 kilometrelik süreçte egzozum 2 kere değişti.Petekleri düştüğünden cazır cuzur ötmelerden dolayı 2 kere garantiden yeni egzoz geldi.Artık göndermiyorlar malum...

Yaptığım en uzun yol ise Eskişehir - İzmir oldu.Kula yokuşunu bilenler bilir :) Motorun tüm bakımları yerinde olduğu için hiçbir sorun çıkarmadı.toplam 1000 kilometre yol aldım.Arada motoru dinlendirdim.Gitmeden önce kesinlikle yağını değiştirdim.Eğer motorla dip gaz yapmaz, üç kişi binmez, kısacası motorun anasını ağlatmazsanız size bir sorun çıkarmaz.

Çin motorları için, bakımını TAM OLARAK yaptığınız sürece size hiçbir sorun çıkartmayacağını düşünüyorum.Şuana kadar gördüğüm çin mallarını herkes yerden yere vuruyor.Ama durum gerçektende öyle değil.Bütün yolu dip gaz gitmez, 3-4 kişi binmez, kısacası motorun anasını ağlatmazsanız hiçbirşey de olmaz
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Hocam şu windy s hakkında bilgi istiyorum sizden. Fiyatı herşey dahil kaça mal oldu ? Servisleri nasıl ilgileniyorlar mı? Yedek parça sıkıntısı var mı ? YBR parçaları oluyor mu ? Yakıt tüketimi nasıldır ?

Mart ayında 2450TL ye peşin aldım, koruma demiri ve arka çantayı ucuzundan aldım(başlangıç motoru diye)70TL
depoüstü çanta (SCOYCO)80TL
lastikler PirelliMT65 110 TL
bixenon far 8000K çifti 200 TL(teki yedek duruyor)
yedek parça sıkıntısı yok, servis kalitesi yerine göre değişiyor. Herkeze veriyorlar servisliğini.
Göstergeler dışında hiçbir problem yok tavsiye dederim.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Kısacası bana göre durum şu çin malı communter(manual) motosikletler alınır scooterlar alınmaz
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
35
lanet olsun çin malına. birdahaki motorum kesinlikle çin olmayacak..

BENİM MOTORUM SUAN 1640 KM DE.
karbüratör değişti.
ön maşa değişti.
aynalar 4 kere değişti
arka dış lastik 2 kere değişti.(bu biraz benden kaynaklanıyor) :D
sinyalleri 7 kere değiştirdim artık değiştirmiyorum :D öyle kırık duruyor.
sele değişti.
kontak değişti.
akü 2 kere değişti
fren levyesi 3 kere değişti.
daha nicesi var..........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst