- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 770
şu anda 17500 km de 14 ayda yaptım. 2 kere bakım dışı servise gitti birinde diyafram bozuldu kartere benzin dolmus motor boguldu calısmadı 2.side buji baslıgı bozulmus anlamadıgım için fazla yine servise gittim. o kadar. bakımları tabi bakımları aksamadı devamlı yag, buji, hava filtresi değişti. 16 bin km de arka varyator tahrik silindir seti falan değişti. cok sakin kullanıom o yuzden fazla hırpalanmıo ama servisin dediğine gore hafiften yağ yakmaya baslamıs 20 bin de motor ister dio. kaza olarak 2 kere bi alısveris merkezine girerken 10 km süratle dustum yerler jilet gibi oluo
toplamda 500- 600 ytl tutmustur gideri bence guzel bi rakam...