5000-7500TL arası motor tavsiyesi ?

Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
18
selamlar,
Mayıs 7sinden sonra ehliyeti alıyorum.
Önceden scooter düşünüyordum ama ardından vitesli düşünmeye karar verdim. Kursta vitesli zevki farklıymış.

Bütçem 5000tl - 7500 tl arası.

Cafe racer + naked tarzı motorları seviyorum.
Boy 1.84 kilo 110.

Çinli düşünmüyorum
Şimdilik gözüme pulsar 150 ns kestirdim gibi. Başka alternatifte arıyorum.

Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
pulsar ns 150 şekil ve çekiş olarak gayet memnunum şimdilik henüz 100km oldu akü dışında bi sıkıntı yaşamadım oda servis gelin değiştirelim dediler sorun yok.

buarada 1.78 95 kiloyum
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
Hero karizma r bakabilirsin 223 cc 19.2 PS 6590 9 taksit boyutları fiziğine göre uygun olur kalıplı ve uzun bir motosiklet , 5 yıl ve 50000 km garanti artıları , motosiklet cıplak gözle ,fotoğraflarından daha güzel duruyor . Farklı bir alternatif olabilir güzel bir fiyat performans ürünü olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
18
Hero karizma r bakabilirsin 223 cc 19.2 PS 6590 9 taksit boyutları fiziğine göre uygun olur kalıplı ve uzun bir motosiklet , 5 yıl ve 50000 km garanti artıları , motosiklet cıplak gözle ,fotoğraflarından daha güzel duruyor . Farklı bir alternatif olabilir güzel bir fiyat performans ürünü olduğunu düşünüyorum.

hocam hero bayisi yok merkezde. 3 saat uzaktaki ilçeye vermişler sadece. serviste taa orda. Birde birkaç incelemede motorun çok titrediğini gördüm. incelemeyi yapanda bahsetmiş bundan.
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
2
Skyteam v-raptor 250 ye ne dersiniz? Bu model hakkinda bilgisi olan arkadaslar da yorum yaparlarsa mutlu olurum. Gerçi bu Çinli, siz dusunmuyorum demişşiniz.
 

Obs

Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
219
Hocam pulsar 150 ns var bende o aku basa bela her gun calistiririm diyorsaniz problem yok cok kalipli makine 1.70 boyunda biri olarak zorlandigim soylenebilir ama sizde siritmax
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Cf moto 150nk her ne kadar cinli istemiyorum desende motorda yok yok ve oldukca kaliteli motor yapmislar sadece ön yargilarini bir kenera birakip motoru gormeni oneririm herseyiyle guzel bi alet arkadasa alacaktik test falan ettik cok begendik parasal yonden alamadi ama git bi gor almasanda bakmadan gecme ozellikleri cok iyi sivi sogutma normal ve sport mod on arka disk fren titresim neredeyse yok duke tarzi sasi tasarimi dikkat cekiyor alet 7000 tl ama onca ozellige deger bence
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
18
Cf moto 150nk her ne kadar cinli istemiyorum desende motorda yok yok ve oldukca kaliteli motor yapmislar sadece ön yargilarini bir kenera birakip motoru gormeni oneririm herseyiyle guzel bi alet arkadasa alacaktik test falan ettik cok begendik parasal yonden alamadi ama git bi gor almasanda bakmadan gecme ozellikleri cok iyi sivi sogutma normal ve sport mod on arka disk fren titresim neredeyse yok duke tarzi sasi tasarimi dikkat cekiyor alet 7000 tl ama onca ozellige deger bence
hocam o aletide sürdüm. tasarımı harika ama sele çok rahatsız ve malesef titreme çok fazla idi.
satın alan arkadaşımda pek memnun değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:06 ----------

Hocam pulsar 150 ns var bende o aku basa bela her gun calistiririm diyorsaniz problem yok cok kalipli makine 1.70 boyunda biri olarak zorlandigim soylenebilir ama sizde siritmax

nasıl bir akü sorunu ? kronik mi?
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Bütçeden bi 1000 TL'yi ekipmana ayıracağını düşünürsen, 4-5 bin bandına geliyorsun.

Belki de 5000 TL altına bakman daha iyi olabilir.

7500'e alacağın bir motosiklete ekipmansız binmeyi düşünmüyorsundur...

(Not: Yolda bulunan bedava bir motosiklete de, aslında, ekipmansız binilmemeli.)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
AZ DAHA KOY PULSAR 200NS AL
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
507
ikinci el pulsar 200ns bakılabilir..sıfır düşünüyosan zorlar..bazı kronik sorunlarını duydum ama hallolan sorunlar
 

Obs

Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
219
Kronik degil ben cok yatirdim bir kere ayak marsi ile calistirip tur at geciyor boyun cok onemli bu arada kalipli motor bakma 150lik olduguna

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------

Pardon boyunuz uzunmus gordum ozur dilerim size yakisir almalisiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst