5000-6000 tl arası bütçem var yeni başlıyorum ne önerirsiniz ?

Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
başlıktada belirttiğim gibi 5000-6000 tl arası bütçem var ve motor kullanmaya yeni başlıycam.hangi motorları önerirsiniz ? öncelik 0 ama çok temizse 2.elde olabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlıktada belirttiğim gibi 5000-6000 tl arası bütçem var ve motor kullanmaya yeni başlıycam.hangi motorları önerirsiniz ? öncelik 0 ama çok temizse 2.elde olabilir.

kymco grand dink 250 cc 5400 km'de ates kirmizisi.
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
honda pcx plaka dahil 5300. geri kalan paraya da koruma ekipmanları :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
Özür dilerim scooter almayı düşünmüyorum hata benim konuda belirtmemişim.Teklifler için teşekkürler.Süpertif yapıda motorlar düşünüyorum.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Süpertif ?

2.el GT250R veya Yeni kasa cbr 125.5.600 fiyatı.

2011-Honda-CBR-125-R-01-e1307537472100.jpg


2011-Honda-CBR125R-left-rear-view-e1307537684598.jpg


Honda-CBR125R-2011-15.jpg
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
Sportif yazacaktım ya bi işimi doğru yapamadım bugun.Bende cbr 125 r düşünüyorum ama daha iyi bir motor bulabilir miyim diye düşünüyorum.
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
kardeşim bu iş boledir elinde ne kadar para varsa o paranın biraz üstü biraz daha üstü olan motorlara bakmadan duramaz insan bunun sonu yok elindeki paraya göre bakman en mantıklısı bence sen ilk etapta racer 200 lere bile razıydın ama alternatiflerinin içinde cbr 125 r var ve şanslısın yeni kasası harika ve ilk iistediğininde üstünde bir görünüşe sahip eğer cbr düşünmiceksen de o paralara çok çok temiz hyo lar var düşünmeden onu al derim hyoları çok uzun zamandır inceliyorum senin kadar param olduğunda alacağım tek motor o olucak aslında şuan ev yapıyo olmasam üstündeyim ama durum malum...
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
Beni anlattın be abi.Evet hyosung yada cbr 125 r arasında kaldım napacam bilemiyorum.Cbr sanki cüssesiz gibi geliyor.
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
bilmiyorum sana yardımcı olurmuyum ama ben hyo 250 r ile cbr 125 r arasında kalsam tereddüt bile etmeden hyo alırdım arasındaki tork farkı kıyaslanamayacak kadar bariz. yau zaten biri 125 lik biri 250 lik e kıyasladığın motor çin malı da değil kendini kanıtlamıoş hyo daha ne düşünüyosun be birader gidip alsana şunu ben duramıyom yerimde şimdi hyo satıcılarıyla arayıp senin yerine pazarlık yapıcam
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
Bartında oturuyorum bakalım bu çevre çıkarsa iyi olur.bi ihtimal istanbulda olur.Senin gözüne çarpan bi araç oldu mu hiç ?
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
dostum sahibinden e bakıp oradan takip ediiyorum hergün güncel olarak takibimde henüz çok cazip birşey yakalayamadım ama pazarlığa da kimseyle kalkışmadım çünkü para yok ama pazarlık yaparsam fiyatlar ne olur bilmem satıcılarla görüşmek lazım bi dene bakalım

---------- Post added at 17:51 ---------- Previous post was at 17:47 ----------

sahibinden de suna bak istersen sıkıntısı yok gibi görünüyo bu motoru 4500 e alırsan iyi ilan no:#54451130
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
İyi güzelde ben bu adamlarla nasıl görüşürüm.Adam kocaelide.İşte bu konuda sıkıntı çektiğimden cbr 125 r ye yöneldim başka bi sebebi yok.
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
hafta içi 1 günlüğüne gidemezmisin bilmiyorum calısıyormusun okuyormusun ama calıssan bile pazarlığı yapıp 1 günlüğüne gidebilir alabilirsin motorun km si belli sıkıntı olacağını sanmıyorum orada illaki bi motorcu bulursun verirsin eline 20 lira adam a dan z ye anlatır motoru sana ama gitmeden önce gideceğin yerdeki sağlam motorcuların ismini ve tarifini al ki bilinçli hareket etmiş ol.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
17 Yaşındayım o yüzden şehirler arası dolaşım benim için pek uygun görünmüyor.Kendi paramı kazanan biri değilim.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
şu genc kardeşlerımın yokmu ss merakı 17 yaşındasın motosıklet için ne kadar yeterlısın ve nekadar ekıpmanların tamam her seyden önce ehlıyetın hazırmı kaç defa motosıklete bındın trafık tecrüben ne kadar gıbı uzayan bır sürü soru var butun bunlar tamam dğilse sorun buyuk eksıkse sorun yıne var demektır .sen bıraz acıkla bızlerde sana yardımcı olalım
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
Benim cc merakım yok ben sadece öneri istedim gördüğünüz gibi.Bizim buralarda trafik durumu hiç sıkıntı değil o konuda rahatım.Ve motor kullanmışlığımda pek yok ama ne bileyim içimde motor hevesi var.Ehliyetim şuan için hazır değil ama bende şuan tavsiyeleri alıyorum.Kısmetse kurban bayramı gibi motor almayı düşünüyorum.

---------- Post added at 03:14 ---------- Previous post was at 02:23 ----------

Birde Kuba XY250-5A böyle bi motor vardı baya kalıplı güzel bişeye benziyodu.Artık sıfırı çıkmıyo galiba.Performans bakımından nasıldı bilen var mı ? 125 lik bi motora göre daha mı kötüydü ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst