kardeşim bu iş boledir elinde ne kadar para varsa o paranın biraz üstü biraz daha üstü olan motorlara bakmadan duramaz insan bunun sonu yok elindeki paraya göre bakman en mantıklısı bence sen ilk etapta racer 200 lere bile razıydın ama alternatiflerinin içinde cbr 125 r var ve şanslısın yeni kasası harika ve ilk iistediğininde üstünde bir görünüşe sahip eğer cbr düşünmiceksen de o paralara çok çok temiz hyo lar var düşünmeden onu al derim hyoları çok uzun zamandır inceliyorum senin kadar param olduğunda alacağım tek motor o olucak aslında şuan ev yapıyo olmasam üstündeyim ama durum malum...