500 cc ve üzeri motorların yakıtları

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
500 cc ve üzeri bir motor sahibi yakıtından bahsederken 100 km 3 lt den söz ediyor. ara sırada 150 civarı gidildiginden bahsediyor.
150 cc motorlar bu yakıtı yakarken bu motorun yakması sizce mümkün mü

motor bevirli 500


ben 600 f de100km 6,6 nın altına inemedim de
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
217
istanbuldan düzceye otobanda sabit 140 km hızla gittim 50 lira yakmıştı benim virago . hiç düşünmüyorlar gerçekten ya ya bu adamın parası varmı bu kadar çok yakıyorum falan hiç acıma yok :D:queen:
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
biraz abartılmış gibi geliyor, beveryl 500, scooter tarzı yüksek devirle kalkış yaptığından tüketim her zaman yüksektir.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
3LT çok zor.
Yaz aylarının en sıcak günlerinde sarfiyat en alt noktalara iner.
4,4lt/100 km ortalamalarını yakalamak mümkün DL 650 ile ancak 90-110km/s süratlerde 4,5-4,6lt çok normal.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst