- Konu Yazar
- #1
500 cc ve üzeri bir motor sahibi yakıtından bahsederken 100 km 3 lt den söz ediyor. ara sırada 150 civarı gidildiginden bahsediyor.
150 cc motorlar bu yakıtı yakarken bu motorun yakması sizce mümkün mü
motor bevirli 500
ben 600 f de100km 6,6 nın altına inemedim de
150 cc motorlar bu yakıtı yakarken bu motorun yakması sizce mümkün mü
motor bevirli 500
ben 600 f de100km 6,6 nın altına inemedim de