- Katılım
- 19 Nis 2009
- Mesajlar
- 1,684
250 değilde 300 cc ler var aslında onlar bizim vergi sistemimize takılıyor.
250 cc lerde bizim mantığımıza takılıyor. olmuşken bi numara büyük olsun mantığı var türk milletinde... (11 bin tl ye 250 alacağına fazer al muhabbeti )
Adamlar da diğer yerlerde satamadıklarını bize dayıyorlar. Bizde alıyoruz..
yıllarca tofaş ın fiyat politikası gibi devam ediyor. kawasaki bi ninja 300 getirdi 16-17bin tl satış fiyatı var ötv 600cc ile aynı ülkemizde..
Arz talep ilişkisi deseniz ona keza.. mondial son iki senede kalitesini artırdı. Çünkü müşteri daha kaliteli motor istiyor diye.. ülkemizde ki arabaların yüzde 50 si 10bin lirayken 250 cc motor fiyatları ile aynıyken çok satılmasını bekleyemeyiz.. O para motora verilirmi mantığını aşmamız lazım ki yabancı firmalar da bizi ciddiye alsın
250 cc lerde bizim mantığımıza takılıyor. olmuşken bi numara büyük olsun mantığı var türk milletinde... (11 bin tl ye 250 alacağına fazer al muhabbeti )
Adamlar da diğer yerlerde satamadıklarını bize dayıyorlar. Bizde alıyoruz..
yıllarca tofaş ın fiyat politikası gibi devam ediyor. kawasaki bi ninja 300 getirdi 16-17bin tl satış fiyatı var ötv 600cc ile aynı ülkemizde..
Arz talep ilişkisi deseniz ona keza.. mondial son iki senede kalitesini artırdı. Çünkü müşteri daha kaliteli motor istiyor diye.. ülkemizde ki arabaların yüzde 50 si 10bin lirayken 250 cc motor fiyatları ile aynıyken çok satılmasını bekleyemeyiz.. O para motora verilirmi mantığını aşmamız lazım ki yabancı firmalar da bizi ciddiye alsın