50 Tane MT-09 Satmak mı 5000 Tane 250 cc Satmak mı

Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
250 değilde 300 cc ler var aslında onlar bizim vergi sistemimize takılıyor.
250 cc lerde bizim mantığımıza takılıyor. olmuşken bi numara büyük olsun mantığı var türk milletinde... (11 bin tl ye 250 alacağına fazer al muhabbeti )
Adamlar da diğer yerlerde satamadıklarını bize dayıyorlar. Bizde alıyoruz..
yıllarca tofaş ın fiyat politikası gibi devam ediyor. kawasaki bi ninja 300 getirdi 16-17bin tl satış fiyatı var ötv 600cc ile aynı ülkemizde..
Arz talep ilişkisi deseniz ona keza.. mondial son iki senede kalitesini artırdı. Çünkü müşteri daha kaliteli motor istiyor diye.. ülkemizde ki arabaların yüzde 50 si 10bin lirayken 250 cc motor fiyatları ile aynıyken çok satılmasını bekleyemeyiz.. O para motora verilirmi mantığını aşmamız lazım ki yabancı firmalar da bizi ciddiye alsın:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
.

Sizlere şunu sormak isterim...Yamahanın Türkiye Yetkilisi olsanız stratejiniz ne olurdu...

MT-09 dan 50 tane satıp (atıyorum) motor başına 3 kuruş mı kazanmak isterdiniz...

olmak ya da olmamak,veya olmayı hayal etmemek.
kendi hesabıma söylüyorum.
Bana ne yahu ,
neyi isterse getirsin,isterse su motoru satsın.alıcısı varsa senede üç kere zam yapsın .
Ben ve Mete burada bunu tartışsak Yamaha Japonyanın çok umurunda olacak sanki
Heriflerin zerre kadar umurunda olmaz,ha olur belki Angola Somali kadar bir zerre düşünelim.
Bana faydası yok buna kafa yormanın,Mete kafa buluyor ayrı mesele :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Ybr 250 den bayaa sattı ama 100 tane vardır herhalde
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
olmak ya da olmamak,veya olmayı hayal etmemek.
kendi hesabıma söylüyorum.
Bana ne yahu ,
neyi isterse getirsin,isterse su motoru satsın.alıcısı varsa senede üç kere zam yapsın .
Ben ve Mete burada bunu tartışsak Yamaha Japonyanın çok umurunda olacak sanki
Heriflerin zerre kadar umurunda olmaz,ha olur belki Angola Somali kadar bir zerre düşünelim.
Bana faydası yok buna kafa yormanın,Mete kafa buluyor ayrı mesele :)

savaş abi, inceyi yakalamış
helal olsun valla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst