50 cc suzuki adress 5o km de tek teker

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
[YT]ZWiAx3ECY_M[/YT]

Güzel kaldırmışsın dengen iyi ama koruma yok :)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Bı dusse gorucek on kaldırmayı shortla t shirtle kasksız on kaldırıyo..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi süper yapmış çocuk valla,yalnız kaldırış şekline dikkat , adam tutup eliyle kaldırıyo baya,buda değişik bi teknik :p
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
107
masallah cocuga
walla helal olsun 50cc le ii cesaret ve ii tecrube
basaka bı yorum yapmıyorum gerısı ımzamda yazıyo
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
aferinn ona güzel kaldırıyoda hiç bi koruma yok valla yazıık yab :cyclopsan
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
sayın üyeler kask ile tek teker yapamıyorum helmet olduğu için çok ağır bu yüzden şort giymemin sebebi is motorum ğstğnden kayıp düşmemk için özür dilerim ama 50 cc ile bunları yapıyorum bilginize varmı 50 hadi geçtim 125 cc ile ön kaldıran scooterda
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
50 cc ön kaldırmak marifet oke kabul büyük makinalar kendi kaldırır bunda hüner ister koruma olayına gelince keşke taksaydın unutma 1 çul 1 can saklar ;)
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
dedim ya arkadaşlar kask ve korumayla ön kaldıramıyorum 1 kere denedim 3 takla attım haklısınız korumasız yapmam hata ama olmuyo korumalı 50cc tek teker ahh ahh bide büyük makina olsa altımda inş oda olucak yakında
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
tani teker yapmak için kaskı çıkarırım diyosun iyi valla sen bi bak yurtdışında adamlar showunu yapıyo ama bir kere bile kaskı çıkartmıyo.değer mi hayatını tehlikeye atmaya
neyse senin bileceğin iş yine de tebrik ederim::alkiis::
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
yorum yok haklısınız abarttım galiba biraz 50 cc öle ön dikmekle :s
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaş bu yine ii adamlar race lerle teke kalkıyo gözlük var bidene koruma derseniz ona soğuk asfaltta süründüğünü düşünsene
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst