bu köprüde daha önce radar vardı arkadaşlar.o zaman insanlar biraz da olsa daha yavaş gidiyordu. çok hızlı geçiyorlar köprüden ve bu ilk olay değil, daha önce de kaç tane araba düştü. hatta 2-3 sene önce yazın köprüden geçen ve içinde 3-4 kişinin olduğu bir araç köprüdeki elektirik direğine çarptı , olay yeri kan gölü gibiydi, köprünün duvarında hala o kazadan kalma kocamannn bir kan izi var, her gördüğümde üzülüyorum. havada viraj alıyor arabalar, böyle köprü olurmu arkadaşlar. ayrıca bildiğim kadarıyla hiç bir zaman ana yollar köprüye çıkarılıp daha küçük yollar düz devam etmez, ama bu köprü öyle işte ....