5 Dakika önceki Kaza

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARKADAŞLAR 5 DAKİKA ÖNCE ARABAYLA MERSİN EDİP BURHAN KAPALI SPOR SALONU CİVARINDAN GEÇİYORDUM Kİ GÖZÜMÜN ÖNÜNDE KÖPRÜDEN MİNİBÜS DÜŞTÜ AŞAĞI, HEMEN DURDUK VE OLAY YERİNE GİTTİK VE MANZARA KORKUNÇTU ,YANIMDA BULUNAN ARKADAŞIM FOTOĞRAF ÇEKTİ BİR KAÇ TANE, LİNÇ EDİLECEKTİ NERDEYSE...ÇOK ŞÜKÜR ÖLEN KALAN YOK ,HALA ELLERİM TİTRİYOR...:pale:











 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
:cyclopsan

Ölen yoktur inşallah :pale:

Baya Yüksekten düşmüş :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya minibüsü görecektin sen, ters dönmüş yerde duruyordu ama, arkadaşa müsade etmedim resim çekmesi için, polislerden dayak yicekti nerdeyse. adam hemen çıkmış minibüsten ya, bişe olmamış çok şükür :(


çekmiş bile :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun :rendeer: .......
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
2. mecidiyeköy vakaası...ordan da düşmüştü yakın bi qeçmişte...qeçmiş olsun...heralde birşey ile uğraşıyordu...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mt türkiyenin heryerinde haber kanalını geçtik helal olsun:rendeer::cat:

biraz öyle oldu . bu akşam haberlerde mutlaka çıkar ki biz bütün habercilerden önce ordaydık :) ama 2 dakika sonra üstünde BASIN yazan yeleklerle bir kaç arkadaş bitti olay yerinde .... çok hızlılar gerçekten.
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
222
Köprünün üzerinde duran, ön tarafı dağılmış araç nedir???
Belliki arkadan çarpılmış düşen araca.Neredeyse oda düşecek gibi baksanıza!..

Linç girişimi anlamsız.Adam alkollü falan olsa anlarımda.Adı üstünde kaza sonuçta..

Benzeri bir olayda İstanbul mecdiyeköyde yaşanmıştı yakınlarda.Allahtan ikisindede can kaybı yok.
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
262
KAza yerinden şimdi geliyorum araçlar çekilmişti ama yerlere bakılırsa manzara gerçekten korkunç inş. birisi hayatını kaybetmez...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o köprünün üstündeki araç minibüse arkadan çarpmış, minibüs sürücüsüde direksiyon hakimiyetini kaybedip aşağı düşmüş , ben zaten minibüsün tam yere düştüğü anda gördüm ama ya :( içim bi acayip oldu. benim deli arkadaşım da sanki çok normal birşey olmuş gibi elinde fotoğraf makinası arabadan fırladı hemen bende arkasından gittim tuttum kolundan yaklaşmamaıs için , zaten minibüsten benzin akıyodu.önümüzden giden genç biri hemen şöför mahalini kontrol etti, sonra kafasını uzatıp arka koltuklara falan baktı ama şöför araç düşer düşmez cin gibi çıkmış hemen ya :)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
biraz öyle oldu . bu akşam haberlerde mutlaka çıkar ki biz bütün habercilerden önce ordaydık :) ama 2 dakika sonra üstünde BASIN yazan yeleklerle bir kaç arkadaş bitti olay yerinde .... çok hızlılar gerçekten.

onlar mt haber kanalını bilmiyorlar demekki geçmiş olsun kazasız yollar:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bi resim daha buldum arkadaşlar minibüs burda net görünüyo ekliyorum hemen

bakın :(:(:(


 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Pozcu'daki üstgeçit değil mi o?

Zaten oranın hem imar hem mühendislik yönünden hatalı olduğu söyleniyordu.

Mersin'in üstgeçitleri hep böyle sorunlu zaten... Daha önce başka bir üstgeçitten de polis aracı (akrep dedikleri) düşmüş, 2 polis ölmüştü...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
berbat bi köprü bu. eftelya hemen basın-yayın olayına girmişsin tebrikler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
berbat bi köprü bu. eftelya hemen basın-yayın olayına girmişsin tebrikler

tesadüfen ordan geçiyoduk biz :) , resimleri arkadaş çekti ya, ben o sırada şoktaydım . aval aval sağa sola bakıyordum .:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst