- Katılım
- 25 Nis 2011
- Mesajlar
- 177
Vespanın 150'liliği 7.400 lira , kymconun aynı motoru 3 bin lira.Benim mok atmama gerek var mı?Aynı fiyata 2.5 tane kymco alıyosun.Çok biliyon madem sen gidip vespa alsana.Yemezler dimi 7.400 lira vermek.Lafta herkes veriyo ama iş parayı bayılmaya gelince kimse alan yok.Zaten enayiliğin lüzumu yok.Hem iddia ediyorum kymco vespa'dan daha iyi ve sağlam motor.İtalyan diye marka fanatikliği yapmanın alemi yok.İtalyanlar bile aşmış artık.İtalya'da yer gök kymco olmuş.
ya bu çocuk tam makara yaa şimdide kayinço nun vespadan daha iyi olduğunu söylüyo