- Katılım
- 25 Haz 2010
- Mesajlar
- 14,951
Bence yarın git bi kymco bayisine.Scooterın uzmanı kymco markası.En çok çeşit model Kymcoda var.Seç beğen bi tanesini.Hondanın pcx'i ne zaman geleceği belli değilmiş.Psi 150'de aşırı fahiş fiyatıyla hiç tutmadı zaten.Honda'ya veya italyanlara bulaşma derim.İkinci el temiz sym gts250 bulabilirsen onu da değerlendirebilirsin.Sym markası da çok sağlam motorlar yapıyo.En iyisi yarın bayiye gidip motorların cüssesini gözünle gör ve değerlendir.İnternetten fotoğraflarına bakarak karar vermek yanıltıcı olabilir.
italyanlardan ne istersin be adam hadi honda yağ yakıyor diyelim her modeli olmasa da vespa da veya italyan herhangi bir markada kronik bi sorun mu var vespa yı kimse bilmez demişsin fakat vespa yı bilmeyen motosiklet e binerim severim demesin vespa olsun 1000 tl fazla olsun marka fanatikliği diye saldırma hemen çünkü vespa ya atacağın bi çamur göremiyorum fiyat fazla dersin ama o fiyatı hak eder bence