4Riders Body Armour

Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
Merhaba arkadaşlar. Yeni motor aldım, kaskım eldivenim dizliğim var, botlarım da yakında gelicek. Sıra body armourda. Çok fazla seçenek olmadığından 4Riders markasına baktım. Fiyatı da yeterince uygun. Vücut korumasını ve kros şortu tarzındaki korumayı almaya karar verdim. Hangi firmadan alacağıma karar vermem de çok zor olmadı çünkü fazla firma bulamadım. Ben de sitenin sponsoru olan motomaxtan almayı düşündüm. Girdim sitelerine araştırdım fakat beden konusunda bir karara varamadım. Olsaydı XL beden alcaktım ama yoktu. En büyük L beden kalmış. Aslında almamam da iyi oldu. Çünkü uzaktan getirticem büyük gelirse geri göndermem sıkıntı olur. Biraz laf kalabalığı oldu ama asıl sormak istediğim 182cm boyunda 88-90 kilo arasındaki yağız bir delikanlıya L beden body armour olur mu? yoksa sıkar mı? Sitede beden tablosunu aradım ama bulamadım. O yüzden siteye bi danışayım dedim, mutlaka kullanan, gören, bilen, deneyen vardır. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim :king:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
aynı ürünleri aldım kullanıyorum.boy-kilo hemen hemen aynı. L beden diye hayırlıyorum ama eve gidince bakıp yazarım.ama üstüne jersey almanı öneririm...
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
biraz zahmet olucak ama bakarsanız çok sevinirim :) 15 tatilinde bulgaristandan bot ve jersey de almayı planlıyorum :)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bodyarmor güzelmiş. Firmayı arayıp beden ölçülerini söyleseydin. Onlar sana uygun olanı gönderirdi.
Benim bodyarmor başka bir firmaya ve modele ait, 170 boy 75 kg ağırlıkta XL giyiyorum. Gerçi markaya göre ölçü değişebilir. SEn firmayı ara kafan rahat olsun.
Şort güzelmiş. Şorttan bir tane alabilirim. Geçen ay düştüğümde kalçam taşa denk gelmişti. O kadar koruma var bir şey olmaz dedik. Allahtan kuyruk sokumuna denk gelmedi.
Birde ameliyat olmak zorunda kalmayalım. Neyse bende laf kalabalığı yapmayayım. Firmayı ara sor.
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
Saat geç olduğundan aramayayım demiştim, uygun bir vakitte arayayım. Arazide motor kullanırken bütün korumaların fazlasıyla önemli olduğunu düşünüyorum. Yoldan daha tehlikeli sayılabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
L küçük gelir Alacağın beden xl olmalı, ben 175cm 85 kilo... İhtiyacın varsa sana satabilirim.ağustos ayında aldım.2 kez giydim 70 TL den verebilirim.
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
ptt kargoyla kapıda ödemeli gönderebilirseniz almak isterim. özel mesaj atarak haberleşebiliriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst