42 bin liralık motosikleti 10 saniyede çaldılar

Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
ne şerefsiz adamlar var bu dünyada,inşallah en kısa zamanda bulunurlar,yazık ya motorun sahibine,
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
881
Emniyet Görevlileri nasıl bir çalışma başlattı acaba asıl merak ettiğim nokta bu.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Sahibi nasıl olsa dükkanın önünde duruyor hemen müdahale ederim gibi düşünmüş ama 10 sn de götürmüşler. En azından bir disk kilidi taksaydı götüremezlerdi iterek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

Emniyet Görevlileri nasıl bir çalışma başlattı acaba asıl merak ettiğim nokta bu.

Ehehe , akşam akşam güldürdün beni hocam. Başlattıkları çalışma şöyle; koy g...ne rahvan gitsin :queen:
 
Katılım
14 May 2016
Mesajlar
111
Bulunsa da ceza almayacağını hepimiz biliyoruz.motor alırken önce kaskosunu öğrenmek şart.en azından dar kasko kasktan bile önemli ekipman
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Bu gidon kilidini, hani anahtarı çıkarmadan önce ön tekeri tam sağ veya tam sol yapıp anahtarı iki kere çevirdikten sonra çıkardığımız gidondan kilitleme mekanizmasını kırmak bu kadar kolay mı?!
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
O motosiklete orada arabalarda çarpardı. Çok yol üstü.
Koskaca hondanın yaptığı gidon kilidine bak. İstenilse öyle bir yapılırki mümkün değil böyle kıramazlar.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sahibinin hiçbir önlem almaması da ilginç. insan gözünden sakınır be :)

Kaskosu vardır belkide zengindir önemsemiyodur.Kaskolu bmw r1200 gs çaldırıp kaskoyu beklemeden bayiye gidip aynısından aynı gün alan birini tanıyorum. Sabah çıkıosun 60 70 bin liralık motorun yok amann bee s.et çamurlukları tozluydu zaten deyip gidip yenisini alıosun.Lan bir bekle belki motor bulunacak ama ne gerek var para çok işte harcayacak yer yok .
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
13
Videosu burada,

https://youtu.be/G0A8gHZYmaM

Bu şerefsizlerden dolayı iyice paranoyak oldum ben de. Kapalı garajda hem abus zincir kilit (abus duvara bağlama aparatına bağlı), abus alarmlı disk kilidi bir de brandayla örtmeden bırakmıyorum.

Eşim dalga geçiyor benimle ama en azından niyetlenen olsa baya bi uğraştırırım.(Bu arada kasko da var :))

Maalesef yasalar değişmedikçe bu hırsızlıklar daha da artar.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kaskosu vardır belkide zengindir önemsemiyodur.Kaskolu bmw r1200 gs çaldırıp kaskoyu beklemeden bayiye gidip aynısından aynı gün alan birini tanıyorum. Sabah çıkıosun 60 70 bin liralık motorun yok amann bee s.et çamurlukları tozluydu zaten deyip gidip yenisini alıosun.Lan bir bekle belki motor bulunacak ama ne gerek var para çok işte harcayacak yer yok .

Havyar-Nas%C4%B1l-Yenir.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Kaskosu vardır belkide zengindir önemsemiyodur.Kaskolu bmw r1200 gs çaldırıp kaskoyu beklemeden bayiye gidip aynısından aynı gün alan birini tanıyorum. Sabah çıkıosun 60 70 bin liralık motorun yok amann bee s.et çamurlukları tozluydu zaten deyip gidip yenisini alıosun.Lan bir bekle belki motor bulunacak ama ne gerek var para çok işte harcayacak yer yok .

Üstat dediğiniz olay çok ilginç! Bu sigorta primlerinin artmasında diğer etkenlerin yanı sıra bu anlattığınız olaydaki insanlarında bir etkisi var mıdır acaba ?
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Çok geçmiş olsun arkadaşa tabi ki motoru önlem almadan öyle ulu orta bırakmamak lazım. Birde şöyle bir olay var adamlar harbi teşkilat ilk geldiklerinde nc ile gelip keşif yapıyorlar ikinci geldiklerinde itmek daha kolay olacağı için burgman yada xmax gibi scooterle geliyorlar :sunny:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Kaskosu vardır belkide zengindir önemsemiyodur.Kaskolu bmw r1200 gs çaldırıp kaskoyu beklemeden bayiye gidip aynısından aynı gün alan birini tanıyorum. Sabah çıkıosun 60 70 bin liralık motorun yok amann bee s.et çamurlukları tozluydu zaten deyip gidip yenisini alıosun.Lan bir bekle belki motor bulunacak ama ne gerek var para çok işte harcayacak yer yok .

Kasko çalınan motorun tazminat talebini işleme koymak için çalındığı tarihten itibaren 1 ay bekler belki bulunur diye. Sonrasında para öder ama araç sahibi " eğer motor bulunursa motor sigorta firmasına aittir" diye imza atar. Yani bulunsa bile motor artık kendisine ait değildir. Bu durumda adamın parası varsa, 2 ay beklemek yerine yeni motor alması elbette mantıklıdır. Bunun savurganlıkla ve arabın yağı bol bulması teorisi ile ilgisi yok.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,256
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
"42 bin liralık motosikleti 10 saniyede çaldılar"
Bu başlıktaki formüle göre benim YBR'yi çalmaları 1,32857 saniye sürüyor. :silent:
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
63
Adam nasıl önlem almamış ya? Yaw gidon kitlemek öyle kolay işmi? Anahtarın uygun basıncını ara önce tepsiye koyup kitle felan ince iş. Türkiye'de asansörlü otopark var da biz mi koymadık? Malesef böyle motor alacaksanız kasko parasını da gözden çıkartmanız lazım.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Vay arkadaş, demek ki bir yere girmek çıkmak için bile park ettiğimizde disk kilitlerini vurmak lazım. Biraz düşündüm şimdi, motoru yabancı bir yerlere kısa süreliğine park ettiğimde disk kilidi takmadığım oldu mu diye? Sanırım hiç disk kilitsiz bırakmadım, fakat bundan sonra daha da dikkatli olacağım.

Memleketin terörden sonra en önemli sorunu bence ceza kanununda bir devrim yapmaktır, ne eğitim ne sağlık ne ekonomi. Bir an önce ceza kanununda devrim yapıp masum vatandaşı korkusuz suçludan korumalıyız.

Sadece ceza kanununda değil trafik kanununda da bir devrime ihtiyaç var, çok mu zor lan hiç bir vatandaşın itiraz etmeyeceği kanunlar yazmak?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst