4000Tl Civarı Fikirleriniz?

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Merhaba arakdaşlar,
Maksimum 4500Tl bütçe ayırabileceğim mümkünse 2. el motor almak istiyorum, malum benim çançinçon'u çöpe attım. Supermoto kullanıcısıyım en azından cross olan bişey arıyorum ki sonradan supermoto yapabileyim. KESİNLİKLE çin malı tavsiye aramıyorum çin malı almamam gerektiğini öğrendim. Öyle yüksek cclerde gözüm yok aslında 250 den yukarısı gereksiz şuanda. Sizce ne almalıyım yada ne alabilirim? 2 zamanlı bişeyler aramıyorum hiç benlik değil kompresör olmadan yanlanmıyo düzgün.

Fikirler?:)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Benim 200gy-tay ı vereyim :) Bende bıktım çinliden :)

Bende o para civarında araştırma yapıyorum ve çok birşey bulamadım.Hep eski modeller var.Onlarada güven olmaz.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
xt 125 x bak ben onu alıcam gibi duruyo başka fikirlere açık bi şekilde bekliyorum şu an
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
bizim asyayı 200cc sayma sen bence :D hyosung un cross u iyi ve kaliteli 14,9 beygir bide baya iyi 125e göre. o fiyatada yüksek cc alıcağından hayır gelmez
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
700 tl felan daha eklersen peşin fiyata mr destro 250 alabilirsin :) http://www.mondialmotor.com.tr/modellerimiz/touring/mr-250.html

Bnde ilerde almayı düşünüyorum malum ögrenciyim istedigim zaman alamıyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

700 tl felan daha eklersen peşin fiyata mr destro 250 alabilirsin :) http://www.mondialmotor.com.tr/modellerimiz/touring/mr-250.html

Bnde ilerde almayı düşünüyorum malum ögrenciyim istedigim zaman alamıyorum :)

pardon çin malı tavsiye etmeyin yazmıssın görmedim :S
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Merhaba arakdaşlar,
Maksimum 4500Tl bütçe ayırabileceğim mümkünse 2. el motor almak istiyorum, malum benim çançinçon'u çöpe attım. Supermoto kullanıcısıyım en azından cross olan bişey arıyorum ki sonradan supermoto yapabileyim. KESİNLİKLE çin malı tavsiye aramıyorum çin malı almamam gerektiğini öğrendim. Öyle yüksek cclerde gözüm yok aslında 250 den yukarısı gereksiz şuanda. Sizce ne almalıyım yada ne alabilirim? 2 zamanlı bişeyler aramıyorum hiç benlik değil kompresör olmadan yanlanmıyo düzgün.

Fikirler?:)

Ahhh, öyle bir motor olsa(250cc supermoto) şimdiden para biriktirmeye başlardım. Şu var ama bize gelmez; RIEJU - TANGO

Buarada XT125X alacağına Hyosung RX125 SM al. Hertürlü daha mantıklı...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hyosung'un SM'sini bulmakta ayri bir dert. Piyasada yok, aslinda muadillerine gore oldukca iyi
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Gerçi o da doğru... Zamanında hep enduro modeli satılmış, SM yok hakatten. Galiba forumda POLO34 arkadaşımız satmak konusunda biraz kararsızdı. Bir onu biliyorum
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
derbi markası fercomotor a bağlı hertür yedek parçayı temin edebilirler, sonuçta distribütör altında satılan garantisi olan bir marka,
ispanyol patentli fakat italyanlar satın aldı yanılmıyorsam. bağdat cd. fercomotor bayisine sorabilirsin, yada korlas... (2 zamanlı olabilir, genellikle eni petrol sponsoru altında oluyorlar, 2 zamanlıya üretilen en iyi yağ formülü eni'de var herhalde ya da anlaşmalılar, italyan ortaklığıda var sanırım.)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:56 ----------

neyse ki tek silindir 4 zamanlıymış bu arada, pardon.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
kawasakide türkiyenin en gizli zengininin güvencesinde ama yedek parça için 30 gün bekliyosun işte :D kullanan biri lazım böyle yorumlar için
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
derbi senda çok sıkıntılı uzak dur derim.Seçenek istediğin cc bütce vs malesef yok.Xrx Sm Hyo mükemmel makine tavsiye edebilirim.Ancak bulabilene aşk olsun.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
örnek: hondanın da parça sıkıntısı olabilir, sel bastı fabrikasını...
türkiye'de çoğu firma ürünlerinin sarf malzemelerini stokta tutuyor,
fakat yedek parça olarak küçük bir ihtiyacın olur, tabiki bekletebilirler (birçok markada)
fercomotor u biliyorumda söylüyorum, korlas da aynı şekilde, kawasakiden anlamam tanımam, yorum yapamam.
bunlar italyan oldukları için birçok parçası birbiriyle aynı ve ortak kullanılıyor zaten...
sen gel birde mv agusta'yı gör, bazı parça-aksesuarları fabrikada bile stoklamıyor. bize de, üretipte yollamalarını beklemek düşüyor :)
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
bence sen biraz daha biriktirip ya 0 istersen yamaha wr125 al supermotosu da var yada 2 el aynı paraya drz 400 al emin ol ben 6000 tl ye bile temiz istediğim gibi bir supermoto bulamadım o yüzden neler cektiğini çok iyi anlıyorum
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
al bi cbf150 bak keyfine
abi sen ne diyosun ya konuyla kel alaka kafaya göre
bence sen biraz daha biriktirip ya 0 istersen yamaha wr125 al supermotosu da var yada 2 el aynı paraya drz 400 al emin ol ben 6000 tl ye bile temiz istediğim gibi bir supermoto bulamadım o yüzden neler cektiğini çok iyi anlıyorum
ben zaten 2 senedir motor kullanıyorum gidip 125liğe o kadar para vericek biri değilim manyakmıyım :mrgreen: alıcam seneye falan bi 640 veya 530 şu anda sadece para sıkıntıları olduğundan idareten bi motor arıyorum.
honda xl200 de olabilir.
Baktım xl200lere güzel gibi duruyor ama 1,500 milyar yapıp supermotoya çevirebilceğin bir makina değil gibi. Suspansiyon sistemleri yok ile alakasız tam soft cross gibi. Susupansiyon sistemleri değişikliğine para harcayasım yok o yüzden :D
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst