4000 Ytl Ye ne alabilirim- tavsiyeleriniz

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
2
selam arkadaşlar.aranıza bu gün katıldım.tanışma forumunda yazdım bişiiler işte.neyse konunun aslı 4000ytl ye orta karar bi cooper almak istiyorum.ikinci el sağlıklı bi japon tercihim.tavsiyeniz ne olur.cbf 250 de olabilir.yani o paraya neler alınabilir.ya da sıfır çinlilerin durumu ne? regal raptor filan.akıl verin arkadaşlarrrrr:bounce:

*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Forum kullanıcılarının konuyu daha rahat ve çabuk ulaşabilmeleri için gönderilecek konuların başlıkları lütfen içerikleriyle bağlantılı olmasına özen gösteriniz. Yani daha fazla "Yardım, çok acele yardım, help me..." ile başlayan konu başlıkları seçmemeye özen gösterin. Sonuçta hepimizin soruları önemli ve bir an önce çözüm beklemekte.. Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ üst köşesinde göreceğiniz değiştir ikonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: EgeKnn **************
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin bi fikrim yok cooper konusunda ama tavsiye al uzun uzun düşün sakın pişman olacağın :pr: bişe yapma menmet bilgin :bounce:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
16
Test Sürüşü yapmadan hiçbirşeye para verme. Motor resme veya vitrine bakılarak alınmaz, alınmamalı.

Bol şans. Sevgiler
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
457
:thumleft:
Cüneyd' Alıntı:
selam arkadaşlar.aranıza bu gün katıldım.tanışma forumunda yazdım bişiiler işte.neyse konunun aslı 4000ytl ye orta karar bi cooper almak istiyorum.ikinci el sağlıklı bi japon tercihim.tavsiyeniz ne olur.cbf 250 de olabilir.yani o paraya neler alınabilir.ya da sıfır çinlilerin durumu ne? regal raptor filan.akıl verin arkadaşlarrrrr:bounce:
sahibinden.com da 2, el temiz makinalar var...
pazarlık paylarıda var ...
4,000 ytl canlıya elle tutulur birşey alırsın 2, el..
şimdiden hayırlısı..
:cat:
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
Cüneyd hoşgeldin.İyi de ettin,dedim sana dimi site güzel.Neyse bakın biraz modellere fiilan sen.Rebel var hondanın.Yamaha virago da güzel.125 lerde Honda cbr favorim.250 liklerde Honda cbf 250 de iyi.Zaten bunları sana da söyledim kaç kez.Ama bu paradoks hali, çabuk kalkan sise benzemez.Biaz devam edecek anlayacağın.Seçim konusunda kafan karışacak.RR filan da demişsin.Belli ki muallaktasın.Hayırlısı olsun ne diyeyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst