- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
yani motorcu olunca araban olamazmış gibi garip cümleler öldürüyo beni gülmekten
yani motorcu olunca araban olamazmış gibi garip cümleler öldürüyo beni gülmekten![]()
iyi madem hocam az güldüreyim
Motorcu olunca araba olmaz tabi, sonuçta motorcusun adı üstünde,Motorcu(!). Felsefeye ters düşer yani olmazz. hayatını sevdanın üzerinde şekillendireceksin ben motosiklet kullanıcısı değilim motorcuyum diyorsan? Ha ben tatlısuyum diyorsan o ayrı sonuçta tatlı su olunca tam has olmuyor 4 tekerde oluyor, soğukta motosiklet garaja da kapanıyor ona eyvallah. Kişisel fikirler tabi bunlar, dikkate alma hoca, tebessüm ettirebildiysem ne mutlu![]()
Ben bu tatlısu motorculuğunu hâlâ anlamış değilim...
Bana detaylı açıklayacak yokmu?