4 Teker Oldum :)

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
yani motorcu olunca araban olamazmış gibi garip cümleler öldürüyo beni gülmekten:)
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
yani motorcu olunca araban olamazmış gibi garip cümleler öldürüyo beni gülmekten:)

:) iyi madem hocam az güldüreyim :)

Motorcu olunca araba olmaz tabi, sonuçta motorcusun adı üstünde,Motorcu(!). Felsefeye ters düşer yani olmazz. hayatını sevdanın üzerinde şekillendireceksin ben motosiklet kullanıcısı değilim motorcuyum diyorsan? Ha ben tatlısuyum diyorsan o ayrı sonuçta tatlı su olunca tam has olmuyor 4 tekerde oluyor, soğukta motosiklet garaja da kapanıyor ona eyvallah. Kişisel fikirler tabi bunlar, dikkate alma hoca, tebessüm ettirebildiysem ne mutlu :)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
:) iyi madem hocam az güldüreyim :)

Motorcu olunca araba olmaz tabi, sonuçta motorcusun adı üstünde,Motorcu(!). Felsefeye ters düşer yani olmazz. hayatını sevdanın üzerinde şekillendireceksin ben motosiklet kullanıcısı değilim motorcuyum diyorsan? Ha ben tatlısuyum diyorsan o ayrı sonuçta tatlı su olunca tam has olmuyor 4 tekerde oluyor, soğukta motosiklet garaja da kapanıyor ona eyvallah. Kişisel fikirler tabi bunlar, dikkate alma hoca, tebessüm ettirebildiysem ne mutlu :)

patronn yazın en kral motorucuyum,kışında en kral tatlı su nasıl ?:)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
yaa bende gıcık oluyorum. araban var ya motoru napıcan sattın yenisini alma diyolar alıcam alıcam alıcam gene motor alıcam250 cc lik bir cruızer alıcam işte o kadar......::angry2::
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
:) al hocam hayırlısı olsun. Tatlı su motorcusuyuz ama içinde su olunca yol kaygan olmuyormu bi terslik olmuş su falan :))
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
70
Arabaya bende karşıyım fakat bazen gerekiyor. Keşke kimse araba kullanmasada motor kullansa :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Ben bu tatlısu motorculuğunu hâlâ anlamış değilim...

Bana detaylı açıklayacak yokmu?

Hocam şöyle anlatayım, çetin hava şartları karşısında motosikleti öksüz bırakmak diyebiliriz, farklı versiyonlarda da görülebilir bu, kışın kafesle takılıp yazın 2 tekere dönmek veya daha kış gelmeden motosikleti garaja çekip havalar ısınana kadar kullanmamak, ya da motosikleti ikinci erkete araç olarak almak, kafes yerine kullanmak dönem dönem, gibi gibi :):)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
konu adı içeriği hemen belli ediyo da,
naçichane fikrim motorunda duruyosa 6 tekerim oldu falan da olabilirdi :)
bi de stepne var 7 ama o karışık olur, neyse başlık iyi karıştırmayayım.

6 teker olmak iyidir, hayırlı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst