4 teker hayabusa yıda madara etti

Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
1000RR dan sonra tek umudumuz hayabusaydı :(
[YT]MObZpIPu1B8[/YT]
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Abi kullanıcılarda bişey olmasın ya bu supra bu kadar gidiyo mu?
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
bune ki ben hiç bişe anlamadım.. o araban ın markası ne orda yazanları biri açıklayabilirmi. hem ne malum orda hayabusalar basmadı. arabanın kaç bastığı bile belli değil.
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
ben supranın hayabusayı geçeceğini sanmıyorum sanırım bu biraz modifiyeli.
Hayabusa bir tanedir onu geçecek yok zaten basmıyo arkadaş
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
arkadaşlar ordaki toyota supra çok güçlü bir makine bildiğim kadarıyla 1000 hp civarlarında , hiç bir motor böyle bir arabaya kafa tutamaz , motorunda modifiyeli olması şart...
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
107
bu vıdeo kolpa o araba modıfıyelı bellı ama sonucta supra hangı ara cıktı 330 a bence sacma
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
olmaz die bişi yok
supra yüklü olabilir, noslu olabilir vs.. vs..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
arkadaşlar ordaki toyota supra çok güçlü bir makine bildiğim kadarıyla 1000 hp civarlarında , hiç bir motor böyle bir arabaya kafa tutamaz , motorunda modifiyeli olması şart...


Bu kadar emin konuşma bence o suprada boş değildir.. Hayabusanın yanından geçerken hayabusa 1000rr la kafa kafaya gidiyo zaten bence kullanıcı faktörüde var..

Şuna bir bakın

[YT]9f5NOTZlbzI[/YT]
 
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
432
Arkadaşlar ordaki bi supra değil e36 kasa BMW ve araçta baya bi modifiye var gibi duruyo.motorlar modifiye değilse nie geçemesinki?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Bu kadar emin konuşma bence o suprada boş değildir.. Hayabusanın yanından geçerken hayabusa 1000rr la kafa kafaya gidiyo zaten bence kullanıcı faktörüde var..

Şuna bir bakın

[YT]9f5NOTZlbzI[/YT]

220 ile giden motorda yolun sılık sılık gozukmeı lazım ben arabayla 170 yapıyom valla yol daracık kalıyo 2.si caracalla 125 yapıyorum yol valla yılan kadar ince gozukuyo 220 enteresan
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
220 ile giden motorda yolun sılık sılık gozukmeı lazım ben arabayla 170 yapıyom valla yol daracık kalıyo 2.si caracalla 125 yapıyorum yol valla yılan kadar ince gozukuyo 220 enteresan

220 değil km olarak ufak yazıyor dikkat edersen 300 den bahsediyor..:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
En başta yazanlara göre Hayabusada; yoshımura+ intake+ commander varmış.
Suprada ise; T71@ 1.65 bar+ 95 shot Nos varmış.
En başta ne yazıyorsa onu yazdım.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
A'PEXi Twin-Chamber Blow Off Valve Kit


SupraStore Stage 2 Turbo Conversion Kit 550HP Includes AEM EMS

We at SupraStore.com have put together what we have called the Stage 2 - 550R kit, which produces 550hp (crankshaft) on premium unleaded 92 octane fuel or about 465rwhp at 1.1 bar.

AEM Engine Management System EMS

3 Bar Map Sensor

Custom AEM Map (based upon your car specifics)

Boost Logic Stage 1 Turbo Kit (choose t57,58 or 61mm turbo)

SUS321 Tig Welded Tubular Header

HKS 50mm SS Wastegate

3” Stainless Steel 304 Downpipe

3” Stainless Steel 304 Midpipe

4” Aluminum Intake Pipe with Anti-Heat Coating

2 1/2" Aluminum Intercooler Pipe with Anti-Heat Coating

Braided Oil feed and Return Kit with Aeroquip fittings and Lines

4" K&N Filter

K&N Breathers

High Quality Silicone Connecters

ABS Heat Shield

bu modifiyelerle 1.1 barda550 hp ye çıkmış, 1.65 te bide nosuolursa:)
hayabusanın pek şansı olmaması normal..
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öle şey olurmu yaw:silent: fake dir o fake:mrgreen:
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
102
hayabusaları hiç göremiyoruz zaten sonra. bence supranın bu kadar iyi ivmelenmesi ancak hayabusaların arkadan suprayı itmesiyle olur ki bence böyle olmuştur :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst