- Katılım
- 1 Kas 2009
- Mesajlar
- 931
- Konu Yazar
- #1
199 TL'ye gayet uygun ama özelliklerinden pek anlamam bu ürünü kullanan varsa biraz daha iyi açıklar sanırım. Başarsoft yazılım kullanması iyi diyolar almayı düşünenler sabahtan bim'e gitsinler 
http://www.bim.com.tr/aktuel-urunler/navigasyon-cihazi.html
Şahsen ben olmayan touring makinem için almayı düşünüyorum :queen:
http://www.bim.com.tr/aktuel-urunler/navigasyon-cihazi.html
Şahsen ben olmayan touring makinem için almayı düşünüyorum :queen: