- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,364
- Konu Yazar
- #1
Son motorumu almadan önce araştırmalarımı yaptığım sıralarda bir arkadaşım böyle bir tabir kullanmıştı.
Şimdi daha iyi anlıyorum sanırım ne demek istediğini
Gerek bakım ücretleri, gerekse özellikle son günlerde benzine yapılan yüksek zamlardan sonra; maddi durumu orta halli biri için, 4 silindirli bir motosiklet artık bir ulaşım aracı olmaktan çok, lüks olmaya başladı maalesef. :farao:
Günlük işler, koşuşturmaca vs. için, düşük motor hacimli, ekonomik, 2. bir motosiklet şart oldu artık diye düşünüyorum. Haftasonları 4 çocuğumuzla gezebiliriz ama:queen:
Hepimiz aynı dertten muzdaribiz herhalde; 4 çocuk ebeveynleri olarak:mrgreen:
Gerek bakım ücretleri, gerekse özellikle son günlerde benzine yapılan yüksek zamlardan sonra; maddi durumu orta halli biri için, 4 silindirli bir motosiklet artık bir ulaşım aracı olmaktan çok, lüks olmaya başladı maalesef. :farao:
Günlük işler, koşuşturmaca vs. için, düşük motor hacimli, ekonomik, 2. bir motosiklet şart oldu artık diye düşünüyorum. Haftasonları 4 çocuğumuzla gezebiliriz ama:queen:
Hepimiz aynı dertten muzdaribiz herhalde; 4 çocuk ebeveynleri olarak:mrgreen: