4 silindirin var mı; 4 çocuğun var :)

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Son motorumu almadan önce araştırmalarımı yaptığım sıralarda bir arkadaşım böyle bir tabir kullanmıştı. :) Şimdi daha iyi anlıyorum sanırım ne demek istediğini:p

Gerek bakım ücretleri, gerekse özellikle son günlerde benzine yapılan yüksek zamlardan sonra; maddi durumu orta halli biri için, 4 silindirli bir motosiklet artık bir ulaşım aracı olmaktan çok, lüks olmaya başladı maalesef. :farao:

Günlük işler, koşuşturmaca vs. için, düşük motor hacimli, ekonomik, 2. bir motosiklet şart oldu artık diye düşünüyorum. Haftasonları 4 çocuğumuzla gezebiliriz ama:queen:

Hepimiz aynı dertten muzdaribiz herhalde; 4 çocuk ebeveynleri olarak:mrgreen:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
altında 600f var çok yakıyor die dert ediyorsun :farao:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
bende 150 kn var az yakıyor kafam rahat yaw ben 1 yıldır diyodum yüksek cc parası bol olanlara diye:p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Dert edilmeyecek gibi değilki ama, benzinin litresi 3,5 YTL olmuş, altındaki motora doya doya binemedikten sonra ne anlamı kalıyor:silent:

Çalıştırmadan bin sende iki tane moblet pedalı tak bi hoparlör iş tamam:p

Şu anki piyasaya göre benzin halen ucuz:cherry:

Zam geliyor cuma ya depolarınızı doldurun bence :bounce:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Çalıştırmadan bin sende iki tane moblet pedalı tak bi hoparlör iş tamam:p

Şu anki piyasaya göre benzin halen ucuz:cherry:

Zam geliyor cuma ya depolarınızı doldurun bence :bounce:


Artık yokuş aşağı boşa alıp gidiyorum zaten; peygamber vitesi :queen:

Bu arada, benzine yine zam geliyor derken ciddi değildin umarım:silent:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Evet arkadaşlar artık durum bu.

4 silindirli bir makineye sahip olupta sadece hafta sonu motosikletime binip bir yerlere gideyim, gittiğim yerde güzel bir yemek yiyeyim diyerek iyi bir hafta sonu planlayan arkadaşların aylık ortalama masrafı 400-500ytl.

Hafta tatili iki gün olan arkadaşlara Allah yardım etsin. :)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Litresi 3,5 ytl. olan benzine nasıl ucuz diyebiliyorsunuz anlamıyorum...

Bunun 2 ytl'si devlete vergi olarak ödeniyor... devlet vergi sistemini düzeltmediği sürece acısını hep bizden çıkartacak...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Dizel motor almak lazım diycem ama devlet acik delik bırakmıyor ki :pr: LPG ilk zamanlar nasildi simdi nasil motorinde oyle olur buyuk ihtimalle...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
LFT06 Türkiye petrol kralıdır, zam geliyor derse geliyordun Türkiyede adamın 15 tane benzin istasyonu var, seviniyor benzine zam geldfimi biz ağlıyoruz. pompaya çeşme diyenler utansın :farao: :queen:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
LFT06 Türkiye petrol kralıdır, zam geliyor derse geliyordun Türkiyede adamın 15 tane benzin istasyonu var, seviniyor benzine zam geldfimi biz ağlıyoruz. pompaya çeşme diyenler utansın :farao: :queen:

Ne alakası var neden sevineyimki :silent:

Bence gelecek zam :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ö.Z.€.R;1116359' Alıntı:
Evet arkadaşlar artık durum bu.

4 silindirli bir makineye sahip olupta sadece hafta sonu motosikletime binip bir yerlere gideyim, gittiğim yerde güzel bir yemek yiyeyim diyerek iyi bir hafta sonu planlayan arkadaşların aylık ortalama masrafı 400-500ytl.

Hafta tatili iki gün olan arkadaşlara Allah yardım etsin. :)



1 gününü evde dvd seyrederek geçirmek mantıklı mesela:p
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
O tabiri kullananın anlaşılan benzinden canı çok yanmış. Herşey bütçe meselesi, 4 silindir makinaları devamlı günlük koşuşturmacada kullanmak keyifden çok eziyete dönüşüyor, hem benzin hem park hem trafik vs vs. Aynı derttden muzdarip arkadaşım var, parçası dert yakıtı dert, ama dediğim gibi bu iş bütçe meselesi, arkadaşın geliri aylık 2.000 ytl gezme tozma derken makina için yetersiz kalıyor. Örneğin ben depoyu dolduruyorum ve benzinciye en az 10 gün uğramıyorum. Ama seneyede ölmez sağ kalırsak Yamaha XT 660 R almak istiyorum, turuncu renk akrapoviç eksoz vs vs:)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Litresi 3,5 ytl. olan benzine nasıl ucuz diyebiliyorsunuz anlamıyorum...

Bunun 2 ytl'si devlete vergi olarak ödeniyor... devlet vergi sistemini düzeltmediği sürece acısını hep bizden çıkartacak...



Altın yumurtlayan tavuk o, hiç düzeltilir mi sence? Dünyanın en pahalı akaryakıtını kullanıyoruz; fahiş vergilerle, devlet tarafından resmen haraca bağlanmışız..:farao:

O tabiri kullananın anlaşılan benzinden canı çok yanmış. Herşey bütçe meselesi, 4 silindir makinaları devamlı günlük koşuşturmacada kullanmak keyifden çok eziyete dönüşüyor, hem benzin hem park hem trafik vs vs. Aynı derttden muzdarip arkadaşım var, parçası dert yakıtı dert, ama dediğim gibi bu iş bütçe meselesi, arkadaşın geliri aylık 2.000 ytl gezme tozma derken makina için yetersiz kalıyor. Örneğin ben depoyu dolduruyorum ve benzinciye en az 10 gün uğramıyorum. Ama seneyede ölmez sağ kalırsak Yamaha XT 660 R almak istiyorum, turuncu renk akrapoviç eksoz vs vs:)


Büyük motorun varsa, imkanlar el veriyorsa küçük motor da duracak bir kenarda:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
294
600 F karbiratörlü olduğu için çok yakar 1400 cc motorlu bir araba bile çok daha az yakıyor benim arkadaşımda grende punto enjeksiyonlu 1,4 var 180-190 bin yakıyo kilometreye 600 F 400-500 bin yakıyordur heralde en azından arada çok uçurum var büyük cc almak neysede kullanmak için bütçenizin sağlam olması lazım helede racing motor ise çok fazla devir çeviriyolar çok daha fazla benzin yakıyolar onca beygiri doyurmak zor Tork yüksek makineler daha az benzin yakar çünki birazdaha az devir çevirir şu motosiklet motorlarında bir devrim olmalı artık enjeksiyonda koydular ama yine fazla dizeller çıkacakmış bakalım bekleyelim olmazsa dizel HONDA 600 RR alırız onu bekliyom zaten ben :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lpg taktır :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst