4 secenek arasında kaldım sizce hangisi?

Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
9
Merhabalar yeni bir motor alıçağım fakat karar veremiyorum secenekler aşağıda. Bana göre modellerini ve km lerini sıralardım. Sizlere göre hangisi tercih edilmeli nedeni ile yazarsanız sevinirim teşekkürler.


1) YAMAHA YZF-R6 ( bunu cok istiyorum fakat buradaki sorun maksimum 2008 model alabilirim digerleri çok pahalıya kaçıyor. Mesela görseldeki 2008 model ve 9000km de )
BMY6kj.jpg



2) YAMAHA Fazer 8 (ABS '12) Buda aşağı yukarı 9000km de

Oqg9m0.jpg



3) KAWASAKI ER-6f ABS ( 2014 model max 5000km e kadar olucak bu modelde )

kkoLm7.jpg



4) HONDA CBR 600 FA - ABS ( 2011 - 2012 model olacak ve maksimum 10.000km )
j5Z1mG.jpg
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
yeni üye ilk konun 600 cc üstü racing makinalar yalnız fazer racing değildir yada şöyle yazmak daha doğru hem racing hem sport touring diğer adıyla P.Ç motor diye bilinir ikinci el bu makinaların yan yatmamış olanını bulmak çok zordur.
ben Yzf derim ama servisini görmeden alma derim.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Resimleri koyduğunuz iyi olmuş. Yoksa insanlar karıştırabilirdi.
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
9
yeni üye ilk konun 600 cc üstü racing makinalar yalnız fazer racing değildir yada şöyle yazmak daha doğru hem racing hem sport touring diğer adıyla P.Ç motor diye bilinir ikinci el bu makinaların yan yatmamış olanını bulmak çok zordur.
ben Yzf derim ama servisini görmeden alma derim.

Yeni üye 600 cc üstü motorlar hakkında konu açamıyormu burada? Fazerin tam racinge kacmadığı biliyorum kullandım bir hafta boyunca ve sürüşü çok rahat diye listeme ekledim. Ben yurtdışında yaşıyorum burada bir heves ile motor alıp 5000km de sıkılıp garaja atan çok insan var.Keza şuan kullandığım MV agusta B4 de o şekilde 4000km de aldım tertemizdi fakat bunu satıyorum önümüzdeki ay ve daha düşük cc li bir motor arıyorum kendime.
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Yurt disinda oldugunuz icin r6 diyorum ben.. tr de olsaydi o motor 80bin km olarak degerlendirmek lazimdi :D
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
9
CC düşüyorum diyip sıfır r6 almak :salut:

Sıfır R6yı kim alıyor? Şuan kullandığım motor 920cc.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------

Yurt disinda oldugunuz icin r6 diyorum ben.. tr de olsaydi o motor 80bin km olarak degerlendirmek lazimdi :D

Geçen hafta görseldeki motor ile iki saat sürüş yaptım. Garajcıma götürdüm test sonucları iyi cıktı fakat bujilerde sorun olduğunu söyledi onun dışında çok temiz motor 2008 model 9 binde
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Sıfır R6yı kim alıyor? Şuan kullandığım motor 920cc.

İlk konuya ekleseydeniz bari millet de ona göre tavsiye de bulunurdu. Sürüş tarzınız nasıl ? Şehiriçinde sürmek için mi, haftasonları gazlamak için mi alıyorsunuz ?


r6 ve Cbr600'ü şehiriçindeki yakıtı ve rahatsızlığı nedeniyle eleyip Fazer veya Er6f modelini öneririm. Çift silindir olan Er6'da sürüş konforunu bilemem ama yolcu ve artçı selesi çok iyi malzemeden yapılmıştı. 9binden önce max tork ve beygiri verdiğinden fazla yakıt sarfiyatı olmaz diye düşünüyorum.
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
9
İlk konuya ekleseydeniz bari millet de ona göre tavsiye de bulunurdu. Sürüş tarzınız nasıl ? Şehiriçinde sürmek için mi, haftasonları gazlamak için mi alıyorsunuz ?


r6 ve Cbr600'ü şehiriçindeki yakıtı ve rahatsızlığı nedeniyle eleyip Fazer veya Er6f modelini öneririm. Çift silindir olan Er6'da sürüş konforunu bilemem ama yolcu ve artçı selesi çok iyi malzemeden yapılmıştı. 9binden önce max tork ve beygiri verdiğinden fazla yakıt sarfiyatı olmaz diye düşünüyorum.

Haklın ekliyorum onuda. Motorumu haftanın 6 günü kullanıyorum kesinlikle, aşırı yağmur buzlanma ve kar dışında kışında kullanıyorum yollar çok elverişli bu konuda. Bir çok model içinden eliyerek sadece 4 secenek bıraktım aslında Fazeri görüntü olarak begenmiyorum ama dediğim gibi bir hafta boyunca kullandım sürüşü çok rahattı frenleri çok sağlam,yavaş manevrası kolay ve amortisörler de çok iyidi öyle oluncada listeme ekledim. R6 dışındaki modelleri ne yazıkki kullanma fırsatım olmadı. Yakıtı da problem yapmıyorum burada benzinin fiyatı gayet uygun.
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
90
2011 cbr600f im var, racing degil bikere motor sporttouring falan diye gecer, r6 ile aralarinda oturus olarak cok fark var, sehir ici rahat degildir demisler kesinlikle cok rahat kivrak, onceki motorumda fazerdi fz6fazer6 grenajli motor istrdigimden satip 600f aldim. 600f alicaksan km yi 10binle sinirlama zira alman motorrad dergisinin 50bin km testinin birincisidir. zaten motor kendini hornettede kanitladi. kullanis amacina gore tercihini yapabilirsin ben her sarta uydugu icin 600f i sectim
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Hepsi birbirinden farklı aletler.

Haftada 1-2 çıkıp gaz açıp garaja koyucam derseniz, R6.
Motosikleti alıp uzun yol yapıcam derseniz Fazer rahattır.
Er6F veya 600F güclü,yormayan ve spor motosikletlerdir, oturuş pozisyonları racing kadar kötü değildir, ama şehir içinde beklemeye gelmeyen aletler, oldukça ısınırlar bu noktada rahatsızlık yok ise tercih edilebilir.

Dediğim gibi amaç çok önemli, beklenti ya da istek ne doğrultuda ise ona göre tercih edilmesi daha doğru olur.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Yamaha YZF-R6 rahatsız bir oturuş pozisyonuna sahip bir Super Sport.Diğerleri ise kısmen daha rahat oturuş pozisyonu sahip Sport Touring diyebileceğimiz motosikletler.O yüzden en başta motosikleti hangi amaç ile kullanacağınızı söylerseniz bu motosikletleri bilen kullanan arkadaşlar yardımcı olabilirler.Bir de en baştan kendizi biraz tanıtsanız daha önce hangi motosikletleri ne kadar kullandığınızı,ne kadar deneyiminizin olduğunu yazsanız 600 cc başlığı bu kadar tepki çekmez.Bu araya yeni üye olan ve 600 cc ile başlamak isteyip başlık açan arakaşların sayısı oldukça fazla.
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
9
2011 cbr600f im var, racing degil bikere motor sporttouring falan diye gecer, r6 ile aralarinda oturus olarak cok fark var, sehir ici rahat degildir demisler kesinlikle cok rahat kivrak, onceki motorumda fazerdi fz6fazer6 grenajli motor istrdigimden satip 600f aldim. 600f alicaksan km yi 10binle sinirlama zira alman motorrad dergisinin 50bin km testinin birincisidir. zaten motor kendini hornettede kanitladi. kullanis amacina gore tercihini yapabilirsin ben her sarta uydugu icin 600f i sectim

Peki olumsuz tarafı nedir senin için 600fin? Veyahut olumsuz bir tarafı varmı? Alman forumlarında 600F icin amortisörleri sağlam değil diyorlar. gidon amortisörleride bulmak zor bulsan bile stabil olmuyormuş. Gerçi şehir içi kullanım için gidona gerek yok ama yinede o şekilde bahsetmişler normal amortisörleri için

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

Hepsi birbirinden farklı aletler.

Haftada 1-2 çıkıp gaz açıp garaja koyucam derseniz, R6.
Motosikleti alıp uzun yol yapıcam derseniz Fazer rahattır.
Er6F veya 600F güclü,yormayan ve spor motosikletlerdir, oturuş pozisyonları racing kadar kötü değildir, ama şehir içinde beklemeye gelmeyen aletler, oldukça ısınırlar bu noktada rahatsızlık yok ise tercih edilebilir.

Dediğim gibi amaç çok önemli, beklenti ya da istek ne doğrultuda ise ona göre tercih edilmesi daha doğru olur.

Uzun yol yapmıyorum, belki hafta sonları 4 saat filan turlarım onun dışında evden işe işten eve kullanıyorum. Şehir içinde trafik olmuyor pek bi şehir içinde bekleme durumu söz konusu olmuyor genelde. Sanırım R6 ve Fazeri eliyceğim. R6 2008 2009 arası alabilirim onun dışındakiler burada anlamsız pahalı.. 2008 2009 model bir motor diğer şartlara bakınca eski kalıyor.
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
9
yamaha mt 07 mt 09 da düşün derim

Mt 07 ilgimi çekmişti araştırdım neden bilmiyorum ikinci el neredeyse hiç yok diyebilirim, sıfırlarıda pahalıya geliyor malesef.

aslına bakarsan pahalı geliyor demiyelim de ben 2 - 3 yılda bir motorumu değiştiriyorum. Sıfır alıp satmak istediğimde çok zarar ediyorum burada o yüzden hep ikinci ellere yönelmeliyim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst