Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
4 mevsim gibi bir hataya sakın düşmeyin kışın donarsınız(ilk 3-4 km içinde) yazında terden kilo verirsiniz ama öyle böyle ter değil en güzeli yazlık ve kışlık almanız
1 yıldır kullanıyorum zaten 4 mevsimlik. bizim buranın kışı sert olmuyor (aydın). yazın biraz sıkıntı oluyor ama kısa mesafe olduğu için oda sorun olmuyor çok