- Katılım
- 21 Ağu 2008
- Mesajlar
- 975
Allah muhabbetinizi daim etsin süpersiniz :cherry::cherry:
daha orya gider gitmez senin adam malak gibi serildi yere ne kadar düşkün keyfine yaa...
hatta birazda altta kalıp ezildi...:queen:
olurmu hiç yanlışınız var.şerif selmasını bekliyodu o saatlerde sevdiği yoktu henüz yanında ondan efkardan attı kendini uzandı motorunun üstüne.:cherry::rendeer::queen:
O resimleri de gördüm hasan sen hiç merak etme voltranı oluşturmaya çalışmışlar ama 5. element tahta biraz fazla gelince dengleri bozuluvermiş :mrgreen::queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:06 ----------
tabi canım gözü hep yollarda baksana ne zaman gelicekte rahatımı bozacak diye hasretle bekliyor sevdigini:queen::queen::queen:
adam en altta sanki üstünde kimse yok gibi takılıyor ne rahat adam ya...:queen:
Beşinci adam kimmiş acep.:silent:
Allah muhabbetinizi daim etsin süpersiniz :cherry::cherry:
senin çalışasın var bu gün şirkete ugradın herhalde![]()
Bizim müdür rica etti bugün gel çalış diye kıramadım bende çalışayım dedim.:mrgreen:
Yarın senin motosikleti götürelimmi.:cat:
Beşinci adam kimmiş acep.:silent:
adam değil len elementtttt elementt tahtaaaa kalasssss:queen::queen::queen: