- Katılım
- 12 May 2009
- Mesajlar
- 340
bizim hatunda iyi çalıştı hakkını yemıyelim :mrgreen: herkese iyi geceler gercekten gittim bu sefer![]()
yiyelim yaw
bizim hatunda iyi çalıştı hakkını yemıyelim :mrgreen: herkese iyi geceler gercekten gittim bu sefer![]()
hatun milletinin elinden ne kurtulabilirki
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:06 ----------
hep beraber inş.![]()
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:53 ----------
buldum bi mutlu çift atıyom şimdi![]()
sol şeritten yardırmış gidiyodun o akşam :mrgreen: senın motorun resmını koysana profıle sasırıyom kim bu diyeallahtan okuma yazmam var bakalım bi daha rüüyama gircenmi bu sefer gelme dıcem bakalım gelcenmı:mrgreen:
sol şeritten yardırmış gidiyodun o akşam :mrgreen: senın motorun resmını koysana profıle sasırıyom kim bu diyeallahtan okuma yazmam var bakalım bi daha rüüyama gircenmi bu sefer gelme dıcem bakalım gelcenmı:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:23 ----------
yavaş yavaş bı kac resım daha atıym bariöncelikle sımdı topıkte olanlarınkı atıcam
varsa:mrgreen:
abi sende yemedin içmedin milleti mi izledin yolda:queen:
Sizinle ve tekirdağlı dostlarımızla tanışmak dün en keyifli olanıydı..:cat::rendeer:
nörüyon len...![]()
rica ederim ne demek bak bBizim fotografı görünce çok sevindim başka varmıydı özellikle motor üstünde ilk kez kendimizi gördük çok teşekkür ederim paylaştığınız için![]()
abi sende yemedin içmedin milleti mi izledin yolda:queen:
daha ne eklim 80 tane resim eklemişim...
diğer arkadaşlarıda bekliyoruz ama metrobüs oradan geçmiyomuşş:mrgreen:
anaaa ben atmadım resimleri :queen::queen::sunny::santa:
yuh diyorum başka bişi demiyorum lennnnn![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:53 ----------
[/COLOR]![]()
:cat::silent::mrgreen:
şu keyfe bakın adamda![]()
daha orya gider gitmez senin adam malak gibi serildi yere ne kadar düşkün keyfine yaa...
hatta birazda altta kalıp ezildi...:queen:
olurmu hiç yanlışınız var.şerif selmasını bekliyodu o saatlerde sevdiği yoktu henüz yanında ondan efkardan attı kendini uzandı motorunun üstüne.:cherry::rendeer::queen: