4 -4/2010 Avcılar Mangal resimleri

Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
5018.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:53 ----------

buldum bi mutlu çift atıyom şimdi :):)

Bizim fotografı görünce çok sevindim başka varmıydı özellikle motor üstünde ilk kez kendimizi gördük çok teşekkür ederim paylaştığınız için :)
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
sol şeritten yardırmış gidiyodun o akşam :mrgreen: senın motorun resmını koysana profıle sasırıyom kim bu diye :):) allahtan okuma yazmam var bakalım bi daha rüüyama gircenmi bu sefer gelme dıcem bakalım gelcenmı:mrgreen:


Valla kısmet diyelim hocam :mrgreen: avatarımı seviyorum ama ben:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
76
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sol şeritten yardırmış gidiyodun o akşam :mrgreen: senın motorun resmını koysana profıle sasırıyom kim bu diye :):) allahtan okuma yazmam var bakalım bi daha rüüyama gircenmi bu sefer gelme dıcem bakalım gelcenmı:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:23 ----------

yavaş yavaş bı kac resım daha atıym bari :) öncelikle sımdı topıkte olanlarınkı atıcam :) varsa:mrgreen:

abi sende yemedin içmedin milleti mi izledin yolda :D :queen:
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
Sizinle ve tekirdağlı dostlarımızla tanışmak dün en keyifli olanıydı..:cat::rendeer:



o şeref bize ait abi, bizde memnun olduk tanıştığımıza, artçı olarak geldik (rr da her tarafım tutulmuş aramızda kalsın :pale:) bi dahakine kendi motorumla gelirim yavaş mavaş kenardan gelirim, organizasyonlarınızın devamını diliyorum , bunu saymayız yenisini bekleriz :p , bu arada sucuklar süperdi emeği gecen herkese teşekürler arkadaşlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizim fotografı görünce çok sevindim başka varmıydı özellikle motor üstünde ilk kez kendimizi gördük çok teşekkür ederim paylaştığınız için :)
rica ederim ne demek bak b
uda güzel çıkmış :)
4971.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:08 ----------

abi sende yemedin içmedin milleti mi izledin yolda :D :queen:

bu sözü bugun bırınden daha duydum sankim:p
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
daha ne eklim 80 tane resim eklemişim...

diğer arkadaşlarıda bekliyoruz ama metrobüs oradan geçmiyomuşş:mrgreen:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
yuh diyorum başka bişi demiyorum lennnnn:)

dur dur atıcam birazdan hepsini off valla bende hala resim atın dişye bekliyom peh :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:27 ----------

şu biiirr :)

304347SANY0011.JPG


2qcebtx.jpg

16k135s.jpg

2hhhr3l.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 ----------

5n5ibk.jpg

243oolk.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 ----------

lxysy.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:50 ----------

svj5m1.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:53 ----------

dmz8lg.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:55 ----------

102jxol.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:57 ----------

18oghf.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:59 ----------

23krryq.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 ----------

benden de bukadar ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
1,296
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:53 ----------

[/COLOR]
dmz8lg.jpg





:):p:cat::silent::mrgreen:
şu keyfe bakın adamda:)
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:53 ----------

[/COLOR]
dmz8lg.jpg





:):p:cat::silent::mrgreen:
şu keyfe bakın adamda:)


daha orya gider gitmez senin adam malak gibi serildi yere ne kadar düşkün keyfine yaa...
hatta birazda altta kalıp ezildi... :D:queen:
 
Katılım
18 Kas 2009
Mesajlar
54
daha orya gider gitmez senin adam malak gibi serildi yere ne kadar düşkün keyfine yaa...
hatta birazda altta kalıp ezildi... :D:queen:

olurmu hiç yanlışınız var.şerif selmasını bekliyodu o saatlerde sevdiği yoktu henüz yanında ondan efkardan attı kendini uzandı motorunun üstüne.:cherry::rendeer::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst