4 -4/2010 Avcılar Mangal resimleri

Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602













ERAY ı beklerken...




minik ve ERAY

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:39 ----------










---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:01 ----------










---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:34 ----------










 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırdır Mustafa:silent::)

abi yanlış anlama,bize bir adım gelene biz on adım gideriz felsefesi:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 ----------

iş vardı kanka inşallah birdahaki sefere...


kıskanma arkadaşım ALLAH ALLAH yaa.....:queen:

inşallah hasan

bravo amin


:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
1,296
[/COLOR]sabah iş var devamını yarın atarım heycan olsun :mrgreen:[/QUOTE]

BU HASAN TAM SOPALIK SENİ SERPİLE HAVALE EİDYORUM :queen::farao::bounce:
 
Katılım
18 Kas 2009
Mesajlar
54
[/COLOR]sabah iş var devamını yarın atarım heycan olsun :mrgreen:

BU HASAN TAM SOPALIK SENİ SERPİLE HAVALE EİDYORUM :queen::farao::bounce:[/QUOTE]

merhabalar selmacım.heycan olcakmış diye atmamış resimleri akşama atcakmış devamını,işte gündüz nöbetinde,net yok işyerinde,sordum hesabını aldım ifadesini merak etme.:queen::queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
BU HASAN TAM SOPALIK SENİ SERPİLE HAVALE EİDYORUM :queen::farao::bounce:

merhabalar selmacım.heycan olcakmış diye atmamış resimleri akşama atcakmış devamını,işte gündüz nöbetinde,net yok işyerinde,sordum hesabını aldım ifadesini merak etme.:queen::queen:[/QUOTE]

hepiniz aynısınız vallahi :queen:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
abi yanlış anlama,bize bir adım gelene biz on adım gideriz felsefesi:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 ----------



inşallah hasan

bravo amin


:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

karikatürde güzelmiş... :D
 
Katılım
18 Kas 2009
Mesajlar
54
bende fındık fıstık kaldı ama yiyom şimdi helal edin :mrgreen: güzelmiş hee :):) ıslak mendilde işime yarar hehehehe motoru silerim arada:) plastik çatalları anama verdim sevindi :)



dün sizden önce mecidiyeköye vardım:mrgreen: metrobüs duragının ordan gecerken dütt düttt diye kornaya basan bendim yan otobüs duragının ordan kornam zayıf oldugu için duymamış olabılırsınız dogru soyle bana sen gıt derken sora yolda gelırken acaba gerıdemı kaldı dedıgın oldumu yenıbosnada yakalamıstınız çünkü:mrgreen:

demem o ki moto markası önemli değil insan olsun yeter hemşo şaka maka makınalar yanımdan gecerken sesleri gayet güzel geliyor gaza gelip bagırıyom duyuyomusunuz:mrgreen:

bu organizasyonda katılan yeni eski farketmes herkese teşekkürler güzel bir gündü yeni arkadaşlar tanıdık devamını bekleriz diyelim bende resim var ama atmaya üşeniyom :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:15 ----------

valla bayanlar olmasa işimiz harap:cat: kocaman bi teşekkürü hak ettiler :)

5002.jpg


tek tek atıym resimleri heycan olsun :mrgreen:

5045.jpg

maşalllah hasan nevaleyi indirmiş mideye,ceza olarak birdahakine çekirdek fındık fıstık alcan:queen:neysem benden helal olsun indirmişin mideye nasılsa,:queen: birdaha olmasın.:p :rendeer::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Hepsine tek tek teşekkür ediyoruz ... :))

5002.jpg


Niye bütün usucukları doğradınız :)))

(Dip not : Kim ifade vermek ister... )
 
Katılım
18 Kas 2009
Mesajlar
54
Hepsine tek tek teşekkür ediyoruz ... :))

5002.jpg


Niye bütün usucukları doğradınız :)))

(Dip not : Kim ifade vermek ister... )

sucuk dograyıcalardan biriolarak ilk ben cvp verim.:p:cherry:
1-kendi malzemesini yiceni alanlarda kattı sucuklarını ve çogaldı bölelikle.
2-O kalabalığı görünce kimsenin aklına gelmedi artcak diye.
3-Ayrıca ziyan olmuş deil koruma altında sucuklar tekrar pişmek üzere.:cherry:

yeterli açıklama olmuştur umarım.:p:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
sucuk dograyıcalardan biriolarak ilk ben cvp verim.:p:cherry:
1-kendi malzemesini yiceni alanlarda kattı sucuklarını ve çogaldı bölelikle.
2-O kalabalığı görünce kimsenin aklına gelmedi artcak diye.
3-Ayrıca ziyan olmuş deil koruma altında sucuklar tekrar pişmek üzere.:cherry:

yeterli açıklama olmuştur umarım.:p:queen:

Teşekkür ederim ... :)
İsrafcı olmadığımızı biliyordum ...
1 miktar da bende malzeme var :)
 
Katılım
12 May 2009
Mesajlar
340
sucuk kesmekten sağ işaret parmağım şuan şişmiş ve fena acıyo ama yinede sizleri çok sewiyorum. herkese saygılar bi dahaki buluşmada görüşmek dileğiyleee :D :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
76
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sucuk kesmekten sağ işaret parmağım şuan şişmiş ve fena acıyo ama yinede sizleri çok sewiyorum. herkese saygılar bi dahaki buluşmada görüşmek dileğiyleee :D :D

niye işaret parmağınlamı kestin sucukları :D
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
sucuk kesmekten sağ işaret parmağım şuan şişmiş ve fena acıyo ama yinede sizleri çok sewiyorum. herkese saygılar bi dahaki buluşmada görüşmek dileğiyleee :D :D


Biz seni sevmiyoruz pis köle çalışacaksın tabiiiiiii:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst