- Katılım
- 5 Nis 2009
- Mesajlar
- 607
Emeği geçen herkese teşkkürler ederim.
inşallah abi geliriz her davet edildiğimizde birgünde fatihte bir buluşma ayarlarız misafir ederiz inş. sizi
motorunun kıymetini bil işte orada onu yapabilecek kaç tane motor daha var...:queen:
Tüm mt dostlarına sevgiler tekirdağ dan ali ben herşey çok güzeldi .mangal başındaki arkadaşların ellerine sağlık sucuklar harikaydı.
Sizlerle tanışmak en güzeliydi .:rendeer:Yeni yüzler vardı Ve yeni arkadaşlıklar oluştu.:cat: Bir bakmışsınız bir hafta sonu Tekirdağdayız.:cat:
yazları özellikle hiç gitmeyiz dimi biz t.dağ a:bounce:
Kardeş çıkaramadım ben seni ama 2 haftada bir gidiyorduk tekirdağa:cat:
genelde kışları gidiyorduk sanırım :queen:
Son yazdığını çabuk siiiil.
o nasıl bir imza korkut?
Serseri biri gibi gözükebilirim ama öyle biri değilim.Alınganmıyım sanırım! hatta çok alınganım![]()
![]()
o nasıl bir imza korkut?
Serseri biri gibi gözükebilirim ama öyle biri değilim.Alınganmıyım sanırım!![]()
o nasıl bir imza korkut?
Serseri biri gibi gözükebilirim ama öyle biri değilim.Alınganmıyım sanırım!![]()
hasanla görüşemedik ama olsun bi dahaki sefere dimi hasan
iş vardı kanka inşallah birdahaki sefere...hasanla görüşemedik ama olsun bi dahaki sefere dimi hasan
Hayırdır Mustafa:silent:![]()
Siz öle diyorsunuz bende imzama taşıdım.:cat:
Bu arada Çağlacığım getirdiğin pasta için tekrar teşekkür ederim çok lezizdi.:rendeer: