4 -4/2010 Avcılar Mangal resimleri

Katılım
18 Kas 2009
Mesajlar
54
afiyet olsun serpil hanım :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 ----------

inş bu haftadan sonra gelecez ben fıstık ve artcım:rendeer:


afiyet oldu teşekkürler gürkanbey.:cherry:tezahuratlardan anlamışsınızdır artçınız ve sizin beklendinizi.Nice güzel gezilere inşallah hepbirlikte.:cherry:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Konuyu Toplam 21 Üye okuyor. (14 Kayıtlı üye ve 7 Misafir)
korkut 250, canercamalan+, OGLUMVE BEN+, FLORENCE+, KyCd+, elronds, ilhan YAZICI, Kill_zone, peoples+, kukuleta, otistik, hanedan12+, By_StaR, mahoretti



Özer aşağıda gözüküyorsun bir tepki ver yaaa.:rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
Konuyu Toplam 21 Üye okuyor. (16 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)

bygrm, FLORENCE, mavibuz, KyCd+, korkut 250+, DARADEVİL24, mertka, elronds, ilhan YAZICI, Kill_zone, peoples+, kukuleta, otistik, hanedan12+, By_StaR+, mahoretti

vay bee :D
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Konuyu Toplam 21 Üye okuyor. (16 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)

bygrm, FLORENCE, mavibuz, KyCd+, korkut 250+, DARADEVİL24, mertka, elronds, ilhan YAZICI, Kill_zone, peoples+, kukuleta, otistik, hanedan12+, By_StaR+, mahoretti

vay bee :D

bu neki tükkanın 45 oldugu günleride bilirim ben :wiinkk:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
vay deniz tümer abimi göremedim ona yanarım iyimi:rendeer:
bir dagaki mangala biraz daga kalabalık olucaz kesin :rendeer:

bizi göremediğine üzülmedin yani..

Yokluğunu hiç hissetmedik abi.:p:mrgreen:Ama yeşil fıstığın hissettik.

yok len aynısından geldi mangala bi ara dolanıyodu ben fıstığın yokluğunuda hissetmedim. he kelin yokluğunu hissettim bi ara güneş kayboldu, ışık lazım etti o an aradım doğrusu..

inş bu haftadan sonra gelecez ben fıstık ve artcım:rendeer:

pis satıcı!!!

avcılar sahil degil sanki cennet oto pazarı :mrgreen:

oto mu len onlar KÖR motosiklet motosiklet..

getirelim yan yana bakalım hangisinin al benisi var:queen::queen:

benim motoru bekle diyorum... al beni ver seniyi görürsün.. ::139::
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bizi göremediğine üzülmedin yani..



yok len aynısından geldi mangala bi ara dolanıyodu ben fıstığın yokluğunuda hissetmedim. he kelin yokluğunu hissettim bi ara güneş kayboldu, ışık lazım etti o an aradım doğrusu..



pis satıcı!!!



oto mu len onlar KÖR motosiklet motosiklet..



benim motoru bekle diyorum... al beni ver seniyi görürsün.. ::139::

bi adam düşünün artık tek düşüncesi var beni şile yolunda çekirdek çitleterek

resim cekmek :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst