- Katılım
- 18 Kas 2009
- Mesajlar
- 54
afiyet olsun serpil hanım :rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 ----------
inş bu haftadan sonra gelecez ben fıstık ve artcım:rendeer:
afiyet oldu teşekkürler gürkanbey.:cherry:tezahuratlardan anlamışsınızdır artçınız ve sizin beklendinizi.Nice güzel gezilere inşallah hepbirlikte.:cherry:



