3'ünden 1'ini alacağım ama hangisi? (250'lik Maxiscooterlar)

Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
Bence Büyük tekerlikleri tercih et Ayrıca gördüğüm kadarı ile 2 kişi binmek istiyorsun 2 kişi binince 250 lik motor ne kadar atik olabilirki?

Konu dışına çıkıyor bu söylediğim ama yinede söylemek istedim Bana o listedeki motorlar çok rahat ve bir okadar da yollarımıza uygun olmayan modeller gibi gözüktü .

benim tercihim Maddi güç sorunu yoksa eğer "Gilere Fuoco 500" ie yönünde tabiki Kıvraklık olarak listedekiler kadar olamaz ama 2 kişilik kullanımda güvenli sürüş ve güç açısından tercihim o yönde olurdu.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
43
bence Büyük tekerlikleri tercih et Ayrıca gördüğüm kadarı ile 2 kişi binmek istiyorsun 2 kişi binince 250 lik motor ne kadar atik olabilirki?

bu kişinin beklentilerine göre değişir tabiki , gts 250 kullanıcısı olarak iki kişi ile 250 cc lik bir motora göre gereğinden fazla performansa sahip olduğunu söyleyebilirim. trafikte yeterince atik ve seri. brugman la yapılan kıyaslamalara baktığımda gts nin daha seri ve atik olduğu görülüyodu.

bu arada gts nin bagaj hacmi için şöyle tarif edeyim , açık kask rahatlıkla sığıyor ve ayrıca diğer eşyalarınız rahatlıkla sığıyor , ama çeneden açılır kask koltuğun kapanmasını engelliyor ayrıca iki kask sığmıyor diğer markalarınkinede sığdığını sanmıyorum.

bakımlara gelince 3000 km de bir bakım yapılıyor , 9 000 km ye kadar yapılan bakım sadece 35 tl tutuyordu en son 12000 bakımını yaptırdığımda buji , hava filtresi ve yağ değişti genel bakım 80 tl tuttu.
yakıt tüketimi ise ful depo ile şehir içi 280 - 300 km 100 - 140 km/h ile
uzun yolda 100 - 140km/h ile 340 km yol yaptım.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
Detaylı yorumlara sonsuz teşekkürler. Kymco ile SYM arasında kalmak deveye hendek atlatmaktan daha zormuş. Bu başlığın bu durumda kalmış/kalacak daha bir çok kişiye faydalı olmasını diliyorum. :rendeer:

SYM'nin frenleri iyidir belki ama Kymco'nun frenleri hakkında ABS'li burgman kadar iyiymiş gibi bir izlenim oldu bende. Frenlerin iyi olmasını her şeyden önemli gibi kabul etmek gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta can güvenliği... Büyük lastiklerle ve sert süspansiyonla Kymco güvenlikte bir kez daha öne geçiyor. Selesinin rahat olması, bagajının bir full bir yarım kaskı beraber alabilmesi, farların daha iyi olması da SYM dedirttiriyor. :pr:
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
43
Detaylı yorumlara sonsuz teşekkürler. Kymco ile SYM arasında kalmak deveye hendek atlatmaktan daha zormuş. Bu başlığın bu durumda kalmış/kalacak daha bir çok kişiye faydalı olmasını diliyorum. :rendeer:

SYM'nin frenleri iyidir belki ama Kymco'nun frenleri hakkında ABS'li burgman kadar iyiymiş gibi bir izlenim oldu bende. Frenlerin iyi olmasını her şeyden önemli gibi kabul etmek gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta can güvenliği... Büyük lastiklerle ve sert süspansiyonla Kymco güvenlikte bir kez daha öne geçiyor. Selesinin rahat olması, bagajının bir full bir yarım kaskı beraber alabilmesi, farların daha iyi olması da SYM dedirttiriyor. :pr:


işin zor üstad :) bizde daha öncede sym mio 100 olduğu için 6 yıllık ben hiç ikilimde kalmadan sym tercih etmiştim.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Son bir yorumda ben yapim :)

Her iki markayıda kullanmış ve az buçuk tanıyan birisi olarak şunu rahatlıkla diyebilirim ki.
Kymco yarım gömlek daha üstündür sym den. Malzeme kalitesi bunu hemen belli eder.
Ayrıca fren konusunda kesinlikle kymco derim.
sym biraz daha konforlu olabilir fakat kymco scooter değilde motosiklet kullanma zevki veriyor insana. Bu sym de yok. Scooter kullandığınızı unutabilirsiniz.
Sym çok rahattı fakat sym ile 80-90 km üzerine çıkmadığım yollarda kymco ile 110-120 gidiyorum. Nedense çok güvendiriyor kendisine. Daha kıvrak daha keyifli daha iyi duruyor virajları daha çok seviyor daha sert bir karakteri var vsvsvs.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
yarım gömlek derken nası bi gömlek?

vakko mu yoksa cuma pazarından mı :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
yarım gömlek derken nası bi gömlek?

vakko mu yoksa cuma pazarından mı :)
Yani ; mantık çerçevesinde yarım gömlek :)
acemi bir göz çok çabuk farketmeyebilir ama dikkatli ve ayrıntılara önem veren bir göz çabuk farkeder.
Yalnız ben sym hd 200 ün yeni modeline hayran oldum fakat bizde hala 2011 diye eski modeli satıyorlar. Neden satılmaya başlamadı hayret yani.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
motorumdan soğumiyim diye kendi motorumdan başka bi motora binmedim:) ama fuarda sym ve kymco yu özellikle inceledim. ve tercihim sym olurdu. parayı denkleştirdiğim zaman ilk alacağım motorda gts250 olacak zaten.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
motorumdan soğumiyim diye kendi motorumdan başka bi motora binmedim:) ama fuarda sym ve kymco yu özellikle inceledim. ve tercihim sym olurdu. parayı denkleştirdiğim zaman ilk alacağım motorda gts250 olacak zaten.

Teşekkürler :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:28 ----------

GTS 250i'yi yeni makyajlanmış selesi rahat Joyride 200i ile kıyaslayabilecek olan var mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Detaylı yorumlara sonsuz teşekkürler. Kymco ile SYM arasında kalmak deveye hendek atlatmaktan daha zormuş. Bu başlığın bu durumda kalmış/kalacak daha bir çok kişiye faydalı olmasını diliyorum. :rendeer:

SYM'nin frenleri iyidir belki ama Kymco'nun frenleri hakkında ABS'li burgman kadar iyiymiş gibi bir izlenim oldu bende. Frenlerin iyi olmasını her şeyden önemli gibi kabul etmek gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta can güvenliği... Büyük lastiklerle ve sert süspansiyonla Kymco güvenlikte bir kez daha öne geçiyor. Selesinin rahat olması, bagajının bir full bir yarım kaskı beraber alabilmesi, farların daha iyi olması da SYM dedirttiriyor. :pr:

Xcitingin frenleri mükemmel.Arka tekeri kitlemek çok zor.Eski cbf150 ile bi keresinde ıslak zeminde arka frene bastığım gibi ne olduğunu anlamadan asfalta yapışmıştım.Allahtan hızım fazla değildi.Xcitingle geçen gece 120 ile giderken asfaltta bi karaltı gördüm.Köpek olduğunu tahmin ettim.Arka frene asıldım anında hızım 70'e düştü.Baktım köpek geziniyo yolun ortasında.Başka bir motor olsaydı kesin bi sakatlık çıkmıştı.Xciting viraj alışıyla , dengesiyle , frenlemesiyle insana güven veriyo.CBS fren sistemi çoğu usta motorcunun elle manuel olarak yapmaya çalıştığı %70 arka , %30 ön fren kombinasyonunu otomatik olarak yapıyo.Ayrıca anlamadığım konu bu CBS fren sistemi çok pahalı bişey mi ya da patent ücreti mi ödemeleri gerekiyo ki , diğer motorlar bunu kullanmıyo.Anlamak mümkün değil.Can güvenliği her şeyden önce gelir.
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
43
SYM GTS 250i de çakmak soketi bilem varmış... :)

ahahh :) aynen , balığa gittiğimde oraya lamba takıodum :D çok amaçlı :D olurya yolda belde aniden telefonunn şarzı biter ıssız biyerde ne yapacaksın ?? ama SYM herzaman yanında :D takacaksın şarz aletini bütün derdin maduriyetin bitecek :D :cat::cat::cat:
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
ahahh :) aynen , balığa gittiğimde oraya lamba takıodum :D çok amaçlı :D olurya yolda belde aniden telefonunn şarzı biter ıssız biyerde ne yapacaksın ?? ama SYM herzaman yanında :D takacaksın şarz aletini bütün derdin maduriyetin bitecek :D :cat::cat::cat:

Bende de evde çadır ve 2 kişilik şişme yatak var. Çadırın içine yerleştirince acayip rahat oluyo :)

Uygun bi zamanda pompayı bağlayıp kampa gitmeyi düşünüyordum.

Bu arada SYM'nin durma mesafesinin 600f'ten daha iyi olduğunu okudum bi yerde.
Sanırım seçimim SYM GTS 250i olacak.

Yeni Joyride da konfor olarak GTS'yi aratmayacak bir koltuğa sahip. Peki Joyride'da ayak uzatma mesafesi var mı? GTS'ye göre eksileri nelerdir?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hasancım...Blue Whıte nikli Barış biraderimin SYM siyle Keşana birlikte gittik...Sym bendeydi ona cbfyi iteledim...yeni kasa evo beyaz 250 lik maxi...bu kadar rahat ve huzur veren bi skutır olamaz herhalde...kıçıkırık SYM dersin...Tayvanlı dersin hadi ordan dersin ama bu namussuzlar bu işi biliyor gerçekten...

aralarındaki bariz farklar detaylarda...Kymco detay işçiliğiyle ve görkemli hatlarıyla hayran bırakıyor...amortisörlerinin sert olması dezavantaj...nasıl bir sertlik...sürücüyü sarsacak ve rahatsız edecek bir sertlik...ağırlık aynı ama SYM benim nazarımda daha işlevsel...ve dönüşlerde kıvraklık ve tur genişlği SYM bariz üstün...

Kymco hususunda deer 152 nikli Özgür arkadaşımız SYM hususunda ise Blue Whıte nikli arkadaşa ulaşıp buraya bişeyler yazmalarını rica ederim...

aslında maksiciler arasında gts 250 bir fenomen olmuş ve kendisini ispatlamış bir model...evo kasa ise zaten son nokta...

SYM marka olarak da kendini satan kaliteyi tanımlayan bir algı yaratmış piyasada...

bu arada xcıtıng neden gaza geç tepki veriyor halen anlamış değilim...ikisi kalkış yapsalar drag babında Sym hiç affetmez...herhalde xcıtıng enjeksiyon sistemi piskürtmesi daha farklı güc tekerleğe çok geç gidiyor...


ikiside 180 kilo...

punısher35 aga fiyatı çok yüksek makinanın...nası satılacak bu...:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst