- Katılım
- 12 Şub 2005
- Mesajlar
- 504
Bence Büyük tekerlikleri tercih et Ayrıca gördüğüm kadarı ile 2 kişi binmek istiyorsun 2 kişi binince 250 lik motor ne kadar atik olabilirki?
Konu dışına çıkıyor bu söylediğim ama yinede söylemek istedim Bana o listedeki motorlar çok rahat ve bir okadar da yollarımıza uygun olmayan modeller gibi gözüktü .
benim tercihim Maddi güç sorunu yoksa eğer "Gilere Fuoco 500" ie yönünde tabiki Kıvraklık olarak listedekiler kadar olamaz ama 2 kişilik kullanımda güvenli sürüş ve güç açısından tercihim o yönde olurdu.
Konu dışına çıkıyor bu söylediğim ama yinede söylemek istedim Bana o listedeki motorlar çok rahat ve bir okadar da yollarımıza uygun olmayan modeller gibi gözüktü .
benim tercihim Maddi güç sorunu yoksa eğer "Gilere Fuoco 500" ie yönünde tabiki Kıvraklık olarak listedekiler kadar olamaz ama 2 kişilik kullanımda güvenli sürüş ve güç açısından tercihim o yönde olurdu.
Son düzenleme: