360 derece stopie

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Tek kelime eleman saçmalamış bence ::eek:fftp::

No comment

Foto da görülen elemanmı yoksa konuyu açan mı ?

Saçmalama dediğiniz eylem kim tarafından gerçekleştirilmiştir.:silent:

Anlayan varmı?:wiinkk:

Burada yapılan eylemin tekniğini anlayabilmişsinizdir umarım.!
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuahha basımıza tas yagcak:queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
:queen::queen: Bu böylee hiç durmadan gider kartopu gibi :queen::queen:
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
hehe tek kelıme ıle harıka adam napsın baska turlu yapamıyor demekkı bole bısey ıcad etmıs helal olsun adama
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
188
kanımca bi yararı var bu çalışmanın. Dalha geçmek maksadı ilen yapılmış gibi gelmedi bana. Belki rampadan takla atarken nası bi his öğrenmek için falandır. Ama hiç dalga geçmek maksatlı olduğunu sanmıyorum arkideşler.
saygılar sevgiler
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
3. fotoda ne oluyo acaba:mrgreen: '. fotoda sanki adam tepetakla düşecekmiş gibime geliyor:queen:
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
116
bu adam ters dondugunde ole kalıomus ne manyak olur he.. adam nasıl dusmuo onuda anlamadım wallaha brawo:p:)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bence mobilyet için iyi olmamış onu 1000 RR a takacaksın 300 km ile giterken basacaksın ön frene dünyayı bir saatte tur atacaksın çok güzel bence
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Akşam Discovery Channel'da belgesel vardı.230 Km süratle stoppie yaptı elemanın birisi ve dünya rekorunu kırdı...
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
güzel olmuş zevkli olur.
ama şuradaki teneke ne işe yarıyor anlamadım.:)

haa adamda Paltolu Alman askerlerine benziyo.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst