3500 Tl'ye kadar Motor Tavsiyesi

Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Salcano iyi hoşta tipi iyi değil :D yakıt konusu çok önemli değil 170 boyla vultureye yetermiyim sence ? :D

görüntüsünü beğenmediysen bişey diyemem..

170 boy la vulture sana tam olur. motoru sağlamdır.. mcx le aynı.. tipi hoş ama bana uymadı. çok küçük geldi.. mondial alsam mcx alırdım onunda fiyatı 500-600 TL fazla idi...

bana küçük gelen tipini çok beğendiğim rks 150 titaniğe de bak üstüne otur bacaklar depoyu güzel kavrarsa o motorunda tipide güzel, sağlam motordur.

Beğendiğin motorları mutlaka yakından gör, üstüne otur öyle al.. resimlere, özelliklere bakıp karar verme, yanılırsın...
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Duuur! Salcano japon degil. ybr ile parçalar uyumlu ama aynı kalite değil. 150 mr vulture iyidir bas gaza gez.
 
Katılım
29 Tem 2014
Mesajlar
18
Tvs Apache 150... Almayı düşünüyorum bende Aklının ucunda bulunsun. Hoşuna gidebilir
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
59
Kardeşim adamın aklı karıştı bu arada herkes kendi motorunu övüyor diyen arkadaşım burda yazılan hiç bir motor sıkıntılı değil. Verilen modellerin çoğu oturmuş modeller olduğundan seçecek arkadaş fiyat ve şekil olarak inceleyip karar vermesi için yardımcı olduk. Zaten şikayeti olan adam alma derdi. Bu arada boydan sıkıntı çekmezsin yakından incele bin bak hoşuna giderse düşünme mondialin bu ve bunun gibi sorunsuz 1-2 modeli daha var zaten motor aynı kasayı değiştirmişler. Bu arada orjinal lastikleri kuru yolda çokta sıkıntı çıkarmaz maddi durumun el verene kadar idare eder. Forumdan incelersen lastik dışında şikayet eden neredeyse yok. Ben bildiklerimi söyledim VULTURE sağlamdır parça boldur ucuzdur. Zaten yanlış bilmiyorsam 2010 dan beri üretimde ve oturmuş model olduğundan heryerde rahatlıkla parça vs. Bulabilirsin. Diyeceklerim bu kadar tabi ki benim gibi 3-5 model seçeneğini sırala ben gaza gelip mct almaya gittim listemde olan sıfır vultureyle döndüm :) yani orada aklındaki modellerden biri seni kendine çeker ve bi anda işlemleri halledip alırsın :) Şimdiden hayırlı olsun. Mobil olduğumdan yazım hatalarından dolayı kusura bakmayın. Kazasız belasız sürüşler dilerim. Saygılarımla..
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
65
mh drift ve vulture 150 derim her ikisinin performansıda kaliteside oturmuş modeller.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
84
grumblenin kullanıcısıyım o fiyata o motor bence harika 120 km hız yapıyor gayet yeterli çok az yakıyor 1 litre benzin ile 40 km yol gittim sakin kullanımda motora genellikle 2 kişi biniyoruz çok rahat çekiyor uzun yol da yapıyoruz orjinal lastikleri gayet güzel yagmurda viraja sert girmedigin sürece sıkıntı yok rolantide durmama gibi sorunlar felan yazıyordu bi konu da ama yok oyle birşey taş gibi motor çinli olduguna bakma bakımlarını tam zamanında yap bide rodajını saglam yap gerisi motora kalmış ben bakımlarını zamanında yaptıramadım hala bi arıza vermedi 500 km bakımını 700 km de yaptırabildim mesela ama 125 mh drift daha çok tutulan bi motor onu almanı tavsiye ederim ama ucuz olsun dersen grumbleyi tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst