3500 Tl'ye kadar Motor Tavsiyesi

Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
25
İlk önce hepinize merhabalar

3500 tlye kadar bir motor almak istiyorum ilk motorum olucak düşündüğüm modeller ;

SALCANO WOLF 125
Ybr 125
100 MG Superboy
125 MH Drift

hangisi yada başka önerileriniz varmı yeni ehliyet alıcam şimdiden sağolun
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
10000-12000 km kullanmış birisi olarak mh drift i tek geçerim al kafan rahat etsin
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
25
Mondialin kalitesinden şüpheliyim sence nasıl ?
 
Katılım
26 Ocak 2014
Mesajlar
265
Kardeşim bende ehliyetimi yeni aldım 2.el temiz bir ybr alıcam inşallah herkes bunu önerdi bana.
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
25
2.el almak istemiyorum aslında araba değil sonuçta bunlar sıfır daha cazip geliyo ama ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

SALCANO WOLF 125 e yatkınım aslında bu model hakkında fikri olan japon malıymış bunlar çinden iyidir diye düşünüyorum
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
514
Adam seçenek sunmuş bak bunlardan hangisini alıyım demiş. Ya seçenekler arasından adama bir motor önerin ya da hiç yazmayın. Ybr,Cbr,slm,nbr'ciler geldi yine :mrgreen: Sırf japon diye yüksek yüksek fiyatlara satılan o çürük,külüstür japonlara o parayı saymaktansa git 0 pırıl pırıl bir çinli al, bakımlarınıda zamanında yaptır hiç bir sorun çıkmaz.
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
1,040
Adam seçenek sunmuş bak bunlardan hangisini alıyım demiş. Ya seçenekler arasından adama bir motor önerin ya da hiç yazmayın. Ybr,Cbr,slm,nbr'ciler geldi yine :mrgreen: Sırf japon diye yüksek yüksek fiyatlara satılan o çürük,külüstür japonlara o parayı saymaktansa git 0 pırıl pırıl bir çinli al, bakımlarınıda zamanında yaptır hiç bir sorun çıkmaz.

Ben alamadım ya :queen:
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
9
Bu forumdaki arkadaşlar marka olarak pek begenmezler ama falcon 150 lion ben kullaniyorum çok memnunum bir araştır bence
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
hemen elden çıksın istiyosan ybr al ama o önemli değil diyosan rks titanic 150'de güzel motordur, gerçi ondan dijital göstergeyi kaldırdılar ama olsun iyi motordur
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
25
rks markası hakkında bi bilgin yok sağlammıdır nasıldır ?
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Adam seçenek sunmuş bak bunlardan hangisini alıyım demiş. Ya seçenekler arasından adama bir motor önerin ya da hiç yazmayın. Ybr,Cbr,slm,nbr'ciler geldi yine :mrgreen: Sırf japon diye yüksek yüksek fiyatlara satılan o çürük,külüstür japonlara o parayı saymaktansa git 0 pırıl pırıl bir çinli al, bakımlarınıda zamanında yaptır hiç bir sorun çıkmaz.

İlk önce hepinize merhabalar

3500 tlye kadar bir motor almak istiyorum ilk motorum olucak düşündüğüm modeller ;

SALCANO WOLF 125
Ybr 125
100 MG Superboy
125 MH Drift

hangisi yada başka önerileriniz varmı yeni ehliyet alıcam şimdiden sağolun

Şapkadan tavşan çıktı :rendeer: :cat: millet bu koyu yazı ile yazılan kısımdan dolayı başka bir alternatif sunuyor, çin malını tekme tokat döven adamlar biliyorum ben :) çin işi tamamen şans işi, bul karayı al parayı gibi bişey, altından ne çıkacağı belli değil, aynı markanın aynı modeli birinde sorunsuz giderken diğerinde hiç problem çıkarmayabiliyor (kullanımla ilgili değil), ben bir dönem çin işi olmasada rks 150 kullandım ve hiç şikayetçi olan da duymadım ama aynı markanın scooter'ını alıpta memnun olanda duymadım, yani biraz şans işi ama şu var 2.eli hızlı olsun istiyosan ybr apaçilerin vazgeçilmezi ve çok çabuk elden çıkan bir motor o yüzden tercih sebebi olabilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

rks markası hakkında bi bilgin yok sağlammıdır nasıldır ?

Ben titanic 150 kullandım bir dönem, titreşim neredeyse sıfır, alt motoru komple seramik, malzeme kaliteside o fiyattaki çoğu motoru ikiye katlar, tabi tutupta 5-6bin liralık makinalarla kıyaslama ama 3500 tl'ye kadar alabileceğin motorlar içerisinde bence en iyi malzeme kalitesi olan motor, bu arada ben 2013'te kısa bir süre kullandım o zaman dijital göstergeli idi, şimdi analog'a dönmüş kötü olmuş ama diğer kısımların kalitesi aynıdır sanırım, bence bir bak derim tipide yakışıklıdır :cat:
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
25
elden çıkması çok önemli değil bana sürekli sorun çıkartmasın orası burası dağılmasın birazda gösterişli ve kaliteli olsun yeter çok şey istedim galiba ama bunlar önemli :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

yokmu başka ilgilenebilecek ?
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
59
Eğer sıfır alacaksan öneride istiyorsan 150 MR VULTURE tavsiye ederim. Bende çok araştırdım ve bunu almaya karar verdim alalı 1 hafta oldu bende senin gibi bir sürü markayı inceledim incelemeni tavsiye ederim. :)
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
25
150 MR VULTURE motor güzel duruyor sence driftmi daha gösterişli bumu
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
25
125 MX Grumble bu nasıdır tipide iyi gibi hemde ucuz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst