35 Değişik Eksoz Sesi..

Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
35 Değişik markanın ekzoz seslerini dinlemek isteyenler BUYURSUNLAR
Arkadaşlar 5,6 tane dinledim ama hepsi bana aynı geldi... Ne iştir anlayamadım
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
aşağı yukarı hepsi aynı yav!ya ben ayırt edemiyorum yada bu test şartlarında hepsi birbirine benziyor.belki yüksek devirlerde daha belirleyici olurlar.ama devil yoshimura ile acropovic e göre biraz daha bağırıyor gibime geldi.
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
Bende 200watlık ses sistemi +60 wattlık subwoofer var Son sen bir acıyrum Egzos sesini yemin ediyorum Sankı motorla gezermıs gıbı oluyorum off offf cok guzel Wİndows açılış sound una egzos sesi eklemeyi dusunoyurm :farao: :farao:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
jawa' Alıntı:
aşağı yukarı hepsi aynı yav!
Kayıttan olsa gerek seslerin akor farkları belli olmuyor.. Yani hepsi aynı gibi görünüyor.. En iyisi yine de ekzoz üreticilerinin sitesine girip bu sesleri dinlemek. [ Özellikle Custom egzoztcularin sitelerinde] Tabi almaya kararlı iseniz..

Swall bende geçen gübü bir Yamaha R1 gördüm. O kadar müthiş bir sesi vardı ki anlatamam.. Burası küçük yer.. Bir çarşı turuna cıktım az ileride motoru dururken yakaladım.. Ekzozuna baktım Yoshimura RS 3 Stainless yazıyordu..Dediğin gibi çok acaip bir şey.. Birde bunların RS 5'i var .. onları hatırlatma bile . :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst