34 UK 7537 Plakalı Kamyonet- Kasıtlı Cana Kastetmek

Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Böylelerini dövsen de sövsen de şikayette etsen hiç bir şey fark etmez davar her yerde her zaman davardır. Tabi ki gerekli yerlere şikayet edelim ama uymayın böyle beyin yoksunu varoş kişiliksizlere.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
sol tarafta koskoca kaldırım varken,yolun ortasından gitmesi; motorcunun büyük bir hatasıdır.

motorsun sen motor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------

Videonun tarihine bakmadan, kek gibi aradım firmayı.

sonuç ne oldu ?
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Dövmek değil abi. Cahilliğini görmüyor musunuz herifin? egosu o kadar büyük ki ufacık motorun önüne geçmek için can atıyor. Konuşma tarzına baksanıza. Kendini yetiştirememiş. Türkiyede bunlardan çok.
 
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
381
bunlar bence trafiğe kavga için hazırlıklı tırtolar biri bi laf desede zıplasak kanka gibilerinden bence motosikletli arkadaşımız haklarından gelebilirdi bunların ama erkekliğin büyük çoğunluğu olan kaçmayı tercih etmiş ve risk e girmemiş, aferin, yıldızlı pekiyi.
 
Katılım
6 Kas 2014
Mesajlar
138
Yahu arkadaşım bu tiplerle ne uğraşıyorsun, ümraniye bunlardan geçilmiyor zaten, köyden davarını satan hanzolar hep bu bölgelerde it gibi yaşıyor, bunlar bırak laftan anlamayı hiçbişeyden anlamazlar davar oğlu davarlar. Bas git motorcu kardeşim, inan bu tipler 5 para etmez beyine sahip, sinirlenmene değmez.
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
MT Testosteron Kulübü bir başlığı daha ele geçirmiş yine. Arkadaşlar tekrar söylüyorum, kaskınız o kadar sert bir malzeme değildir. Kafanızda kocaman bir şey olduğundan hareketinizi sınırlar, görüşünüzü bitirir, montunuz korumalı ve dar olduğundan kolunuzu hızlı kaldıramazsınız, motosiklet korumalarınıza çok güvenmeyin. Ha güvenin tabi ama size tek faydası yerde tekmelenirken az zarar görmenizi sağlar. Bırakın artık şu kaskla kafaya gömeceksin, kaskı çıkarmadan dalacaksın işlerini. İstanbul trafiğinde bu tiplerle mücadele timi kursanız yine bitmez. İşiniz hayvan terbiyeciliği değilse bu herifleri eğitmeye çalışmayın. Aldınızsa video kaydını. Hop cana kastetmekten dava açıverin. Yok durdurayım döveyim, kaskı gömeyim falan. Bi döverler, oturamazsınız. Gerek yok
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
Daha once hep buyuk yada buyuk gorunen motosikletler kullandim bu taciz olaylarina tek tuk neredeyse yok denilecek kadar az yasiyordum. 3 ay once pcx scooter aldim ve hemem hemen motora bindigim hergun biriyle kavga etmek durumunda kaliyorum artik alttan aliyorum yoksa biri bitiyor biri geliyor. Genelde bu tarz hareketler cogunlukla scooterlara yapiliyor. Sirf bu nedenden dolayi motorumu satacam
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
MT Testosteron Kulübü bir başlığı daha ele geçirmiş yine. Arkadaşlar tekrar söylüyorum, kaskınız o kadar sert bir malzeme değildir. Kafanızda kocaman bir şey olduğundan hareketinizi sınırlar, görüşünüzü bitirir, montunuz korumalı ve dar olduğundan kolunuzu hızlı kaldıramazsınız, motosiklet korumalarınıza çok güvenmeyin. Ha güvenin tabi ama size tek faydası yerde tekmelenirken az zarar görmenizi sağlar. Bırakın artık şu kaskla kafaya gömeceksin, kaskı çıkarmadan dalacaksın işlerini. İstanbul trafiğinde bu tiplerle mücadele timi kursanız yine bitmez. İşiniz hayvan terbiyeciliği değilse bu herifleri eğitmeye çalışmayın. Aldınızsa video kaydını. Hop cana kastetmekten dava açıverin. Yok durdurayım döveyim, kaskı gömeyim falan. Bi döverler, oturamazsınız. Gerek yok

Bu yorumu yazan adamın serçe parmağının kalınlığı benim bileğim kadar arkadaşlar.
"Yaşdal Gücü" adında özel bir güce sahip.
Yani yasdal bile böyle konuşuyorsa bence siz fazla atarlanmayın :)
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
O anda yapılacak en iyi şey gitmektir.
adamı tanımıyosun bişey çekse vursa seni işin bitti, istanbul gibi keşmekeş bir ortamdan herşeyi bekle,
orda kavga çıkarsan esnaf bile seni dövmeye gelir millet kavga çıkaracak yer arıyo zaten,
dayak atacağın yeri de bileceksin, kaçacağın yeri de :D
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Bu kadar tırsak olmayın lan %100 haklısın bide. Sen buna geri vites yaparsan yarın bi gün başka motorcuyada aynısını yapacaktır, kafanda hayvan gibi kask var, en fazla karnına bi kaç darbe alırsın ama senin indirdiğin bir kafa, onun o olmayan beyninde yer edecektir "motorculara bulaşmayayım" diye. Bunuda yapamadıysan görüntülerle kasten adam öldürmeye teşebbüsten dava açabilirsin. Bişey çıkmasa bile az önceki "motorculara bulaşmayayım" algısı yine onun o beyninde yer edecektir. Gelip burda "bono boylo yoptolor" diye ağlamanın kimseye faydası yok.

kardeş kafan guzelmiş, biyerde böyle hareket yap ayagına 2 tane sıksınlar o zaman gel burda yaz :)
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
Bu kadar tırsak olmayın lan %100 haklısın bide. Sen buna geri vites yaparsan yarın bi gün başka motorcuyada aynısını yapacaktır, kafanda hayvan gibi kask var, en fazla karnına bi kaç darbe alırsın ama senin indirdiğin bir kafa, onun o olmayan beyninde yer edecektir "motorculara bulaşmayayım" diye. Bunuda yapamadıysan görüntülerle kasten adam öldürmeye teşebbüsten dava açabilirsin. Bişey çıkmasa bile az önceki "motorculara bulaşmayayım" algısı yine onun o beyninde yer edecektir. Gelip burda "bono boylo yoptolor" diye ağlamanın kimseye faydası yok.
adam bi konu açmış pişman etmişsin.dal kardeşim sen dal bigün takarlar bıcağı akıllanırsın akıllanmazsanda namazını kılarlar.polat yanına eleman arıyomuş sen bi görüş.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
181
Van Damme moduna giren arkadaşlarımızı da ayrıca tebrik ediyorum. Aramızda profesyonel veya amatörce dövüş sporlarıyla elbette ilgilenenler vardır ama bu tip durumlarda çıkıp sokak kavgası yapmak, her önüne gelenle kavgaya tutuşmak hiç akıl kârı bir iş değil herkesin de harcı değil ! Sen inicen onlar inicek, yok karnına iki yumruk yersin o arada kaskı kafasına gömersin felan... geçin bu işleri klavyede yazmak gibi olmuyor ve profesyonel sporcular için bile yapması zor. Ayrıca işe pozitif yönden bakalım; sen indin onlar indi, ilk hamlede adama kaska kafayı attın, adam düştü yere kemik de çatlak - beyin kanaması bile olabilir napacaksın ? Çizdiğin senaryoda istediğin şey olursa bu olucak, elbette kimse camdan yapılmadı ama birine gidip kaskla kafa atarsan illa ki bi hasar vereceksin. Adamın burnunu bile kırsan düzelene kadar ameliayt olucak 2 hafta nefes alamayacak.... Korumalı eldivenle iki tane sağlam yerleştirsen vücudunaki bir çok kıvrımı düzeltirsin...

Sakin olalım, sabırlı olalım, beladan mümkün olduğu kadar uzak duralım... Mübarek ramazan ayındayız, Allah hakkımızda herşeyin hayırlısını versin, cümlemizi musibetlerden ve kötü niyetli şer insanlardan muhafaza eylesin...
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Sabir edip kenara gecip pardon abi kusura bakma falan da denebilir yola devam edeceksin sinirlerini aldiracaksin bak o zaman kendinindaha rahat hissedeceksin, tehditlerden kacacak kadar da tecrubeliysen keyfin hic bozulmaz.. neden boyle diuorum cunku namert cok artik eskisi gibi degil, insanin pici dolmus yer gok direk silaha bicaga sarilanlarla dolu onun icin degmez, duzeltemezsin de boyle siddeti artarak devam edecek maalesef
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
Burada motosikleti kullanan arkadaşımız bence en doğrusunu yapmış adamlarla dalaşmamakla. herkesin elinde ya bıçak var ya silah. en iyisi şerefsizleri böyle ifşa etmiş. sosyal medyada yeterince tepki görürse dönerci sadık ustanın ortağı gibi buda haberlere çıkar. emniyette gereğini yapar.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
selamlar
en doğrusu dilekçe ve ekinde bu kayıtlarla savcılığa ve trafiğ*e ihbarda bulunma !!!Cezayı kesinlikle yer !!!
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Faydalı bir başlık. Trafikte ve başka yerlerdeki provokatörleri tanımak lazım. Verilen telefon numarasını aradım. Açmıyorlar. Tekeriniz düz bassın...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst