Van Damme moduna giren arkadaşlarımızı da ayrıca tebrik ediyorum. Aramızda profesyonel veya amatörce dövüş sporlarıyla elbette ilgilenenler vardır ama bu tip durumlarda çıkıp sokak kavgası yapmak, her önüne gelenle kavgaya tutuşmak hiç akıl kârı bir iş değil herkesin de harcı değil ! Sen inicen onlar inicek, yok karnına iki yumruk yersin o arada kaskı kafasına gömersin felan... geçin bu işleri klavyede yazmak gibi olmuyor ve profesyonel sporcular için bile yapması zor. Ayrıca işe pozitif yönden bakalım; sen indin onlar indi, ilk hamlede adama kaska kafayı attın, adam düştü yere kemik de çatlak - beyin kanaması bile olabilir napacaksın ? Çizdiğin senaryoda istediğin şey olursa bu olucak, elbette kimse camdan yapılmadı ama birine gidip kaskla kafa atarsan illa ki bi hasar vereceksin. Adamın burnunu bile kırsan düzelene kadar ameliayt olucak 2 hafta nefes alamayacak.... Korumalı eldivenle iki tane sağlam yerleştirsen vücudunaki bir çok kıvrımı düzeltirsin...
Sakin olalım, sabırlı olalım, beladan mümkün olduğu kadar uzak duralım... Mübarek ramazan ayındayız, Allah hakkımızda herşeyin hayırlısını versin, cümlemizi musibetlerden ve kötü niyetli şer insanlardan muhafaza eylesin...