34 TJ 4919 plakalı fazer kaza yapmış

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
MD den alıntı ;

Sabah saat 10.00 sularında Beşiktaş Ümraniye Nevzat Demir tesislerini geçer geçmez ümraniye sapağında 34 TJ 4919 plakalı Fazer sabah yağan yağmur sonucu virajı alamamış ve aynı Dr Ömer Uzma'nınki gibi tretuarlara çarparak Hakkın Rahmetine kavuşmuştur.Sanırım buda bir boyun kırılması, merhum kardeşimize Allah rahmet eylesin yakınlarınada sabır versin, kara yollarından sorumlu insanlarıda vijdanlarıyla başbaşa bırakıyorum,Rahmetlinin adı RAMAZAN MADEN imiş..
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
20
Çim Sulamak için Belediyenin Açık Bıraktığı Su Otoyola Taşınca, Motokuryenin Hayatına Maloldu!
Ümraniye’de, bir gümrükleme firmasında kurye olarak çalışan Ramazan Maden (30), motosikletiyle çimleri sulamak için açık bırakılan suyun otoyola taştığı bölümde kayarak, bariyerlere çarptı. 15 metre sürüklenen Maden, başında kask olmasına rağmen olay yerinde hayatını kaybetti. Bazı vatandaşlar kazaya su giderlerinin tıkalı olması ve suyun yola taşmasının neden olduğunu belirterek, belediyeyi suçladı.


Kaza saat 09.30′da Şile Otoyolu Ümraniye İstikameti BJK Nevzat Demir Tesisleri yakınında meydana geldi. 2 çocuk babası kurye Ramazan Maden, bir adrese paket bıraktıktan sonra çalıştığı şirkete doğru yola çıktı. Maden, çim sulamak için açılan musluklardan akan suyun banketten taşarak, yolu kayganlaştırdığı bölüme girdiğinde kontrolünü kaydederek bariyerlere çarptı. Motorla birlikte 15 metre sürüklenen Ramazan Maden, kaza yerinde hayatını kaybetti. (Cihan Haber Ajansı)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
tubiş;757911' Alıntı:
MD den alıntı ;

Sabah saat 10.00 sularında Beşiktaş Ümraniye Nevzat Demir tesislerini geçer geçmez ümraniye sapağında 34 TJ 4919 plakalı Fazer sabah yağan yağmur sonucu virajı alamamış ve aynı Dr Ömer Uzma'nınki gibi tretuarlara çarparak Hakkın Rahmetine kavuşmuştur.Sanırım buda bir boyun kırılması, merhum kardeşimize Allah rahmet eylesin yakınlarınada sabır versin, kara yollarından sorumlu insanlarıda vijdanlarıyla başbaşa bırakıyorum,Rahmetlinin adı RAMAZAN MADEN imiş..

yağmurdan değil yol ıslaktı ben bizzat gördüm arkadaşı ne yazikki:salut: ıslak yolu görünce ben yavaşladım ama ne yazıkki arkadaş yavaşlayamamış:pale:

Çim Sulamak için Belediyenin Açık Bıraktığı Su Otoyola Taşınca, Motokuryenin Hayatına Maloldu!
Ümraniye’de, bir gümrükleme firmasında kurye olarak çalışan Ramazan Maden (30), motosikletiyle çimleri sulamak için açık bırakılan suyun otoyola taştığı bölümde kayarak, bariyerlere çarptı. 15 metre sürüklenen Maden, başında kask olmasına rağmen olay yerinde hayatını kaybetti. Bazı vatandaşlar kazaya su giderlerinin tıkalı olması ve suyun yola taşmasının neden olduğunu belirterek, belediyeyi suçladı.


Kaza saat 09.30′da Şile Otoyolu Ümraniye İstikameti BJK Nevzat Demir Tesisleri yakınında meydana geldi. 2 çocuk babası kurye Ramazan Maden, bir adrese paket bıraktıktan sonra çalıştığı şirkete doğru yola çıktı. Maden, çim sulamak için açılan musluklardan akan suyun banketten taşarak, yolu kayganlaştırdığı bölüme girdiğinde kontrolünü kaydederek bariyerlere çarptı. Motorla birlikte 15 metre sürüklenen Ramazan Maden, kaza yerinde hayatını kaybetti. (Cihan Haber Ajansı)

ben gidince kask ı çıkarmışlardı ambulans ı beklemeden. ama kaskda kırık felan yoktu sadece çene iç kısmı çıkmıştı.sağ omuzunu bariyere çarpmış zavallı.beyin kanaması geçirmiş doktorun dediğine göre.kulağından kan gelmişti:salut:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
77
Allah rahmet eylesin toprağı bol olsun...yakınlarına sabır versin allah...
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
105
Çim Sulamak için Belediyenin Açık Bıraktığı Su Otoyola Taşınca, Motokuryenin Hayatına Maloldu
Ümraniye'de, bir gümrükleme firmasında kurye olarak çalışan Ramazan Maden (30), motosikletiyle çimleri sulamak için açık bırakılan suyun otoyola taştığı bölümde kayarak, bariyerlere çarptı. 15 metre sürüklenen Maden, başında kask olmasına rağmen olay yerinde hayatını kaybetti.
Bazı vatandaşlar kazaya su giderlerinin tıkalı olması ve suyun yola taşmasının neden olduğunu belirterek, belediyeyi suçladı

Allah rahmet eylesin .
Allah yakınlarına sabırlar versin.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
allah rahmet eylesın.arkadaslar o yol cok tehlıkelı bı yoldur sıleye ılk defa gıdecek arkadaslar besıktas tesıslerınden ıtıbaren dıkkatlı olsunlar.suanda calısma var yolda.bıanda yolda kesıkler cıkıyo karsmıza aman dıkkat.
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
92
bu kazanın çekildiği bir video var fakat kimsenin elinde yok herhalde. televizyonda görmüştüm.
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
254
Rahmetli Hasan kardeşimle Şile yolundan geliyordum.Ben öndeyim.Bir baktım pis su taşıyan bir vidanjör açmış vanaları yolları hem ıslatıp hem de pisletiyor.Hemen yavaşladım.Rahmetliyi de yavaşlattım.Arabalara baktım tepki bile yok.Yokuşaşağı gidiyosun ve dibi viraj.Korna çalarak geçtim ve tepki gösterdim,tınmadı bile.jandarmayı aradım ihbar ettim.Benim gibi adam bela okumaz ama artık Allah belalarını versin diyorum.
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Allah rahmet eylesin...
Yakınlarına başsağlığı dilemekten başka elimizden ne geliyor ki?

Bu resmen katliamdır....

Bu susuzlukta ; ne çimi suluyor bu salaklar!

Bariyerler zaten jilet gibi ;
bir defasında ayağım değmişti bariyere resmen doğrandığımı bilirim...

Çok yazık çok...
Bu kadar ihmal ; vurdumduymazlık olur mu ya ?
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Allah gani gani rahmet eylesin..:salut:
Yakınlarına sabır versin.. :pale:
Mekanı cennet olur inşallah..
 
Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
59
ya gerçekten çok üzgünüm allah rahmet eylesin o plaka bana yabancı gelmedi ya
kaza olan yer bana çok yakın bide orayı iyi biliyorum orası türkiyenin en tehlikeli otoyolu olarak biliniyor hemde karayolları bölgesi bile değil karayolları orayı yapan firmadan devralmadı gerekçesi yolun hatalı yapılması bariyerler değil yol hatalı geçen yıl orda aradaşım hayatını kaybetti pazar gün saat 11 de bir silvervinge kaza yapmıştı orda allahtan sürücüsü çizik bile almamış geceleri aynınlatma çok yetersiz hatta hiç yok inerken çıkan arabaların ışıkları görüşü engelliyor yol karanlık ve sert bir dönüş var ordan geçecek arkadaşlar hele gece çok dikketli olun orda zincirleme kazalar çok olur zaten şimdi yapılan çalışmalar yolu mevzuata uydurma çalışmaları
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst