34 TH 9767 plakalı CBR600F motorum çalınmışdır

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Sen bu işleri çok iyi biliyorsun galiba Canerim .Komik bir şeyde yazdığımı sanmıyorum Sen biliyormusun içerde hırsızlık yapana ne yaptıklarını neler yaptıklarını ..Hırsızlık yapan nasıl olsa bugün yarın çıkacağım diye yapılanlara katlanıyor ama 10 sene ceza alsa sence 10 sene katlanabilirmi.:cat:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Sen bu işleri çok iyi biliyorsun galiba Canerim .Komik bir şeyde yazdığımı sanmıyorum Sen biliyormusun içerde hırsızlık yapana ne yaptıklarını neler yaptıklarını ..Hırsızlık yapan nasıl olsa bugün yarın çıkacağım diye yapılanlara katlanıyor ama 10 sene ceza alsa sence 10 sene katlanabilirmi.:cat:

abi ben içeriyi hakkatten biliyorum :) öyle hırsızlık yapana denk gelirse neler yaptıklarını biliyorum ama %90 ı onlara paşa gibi bakıyor inan bana
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen 10 yıl içerde yatan adamın mutsuz olacağını yılacağnımı zannediyorsun :) :queen: :queen: komiksiniz arkadaşlar ben diyorum ki polis bunları destekliyor yardım ediyor siz diyosunuz içerde yatsın :) onlar içerde köşeyi dönerler 10 yılda masraflarıda yok zaten ohh :queen:

:) Ben sana şöyle bi örnek veriyim ozaman :)Çine tatile gittik arkadaşlarla orda biçok şeye tanık olduk bitanesi de gecenin bi yarısı bile dükkanlar magazalar kepenk veya benzeri önlemler almak yerine yemin ederim ki kapıları yarım açık dükkanlar bile vardı nedenini araştırdık ve sonuç ne dersin,, 6 büyük kötülük, rüşvet, kumar, uyuşturucu madde, fuhuş, hırsızlık ve batıl inançtan gibi konularda işlenen suçlarda idam cezası varmış , enseye tek kurşun sıkılarak infaz ediliyomuş suçlular , hitler gibi konuştum ama :) tabi cok agırda olmasına gerek yok ama caydırsaya biraz :)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
abi ben içeriyi hakkatten biliyorum :) öyle hırsızlık yapana denk gelirse neler yaptıklarını biliyorum ama %90 ı onlara paşa gibi bakıyor inan bana

Ya 10 sene diyorum 10 gün değil ..10 günde bir şey yapmaya fırsatları olmayabilir ama 10 senede hırsızlara içeride çok şey yaparlar.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
:) Ben sana şöyle bi örnek veriyim ozaman :)Çine tatile gittik arkadaşlarla orda biçok şeye tanık olduk bitanesi de gecenin bi yarısı bile dükkanlar magazalar kepenk veya benzeri önlemler almak yerine yemin ederim ki kapıları yarım açık dükkanlar bile vardı nedenini araştırdık ve sonuç ne dersin,, 6 büyük kötülük, rüşvet, kumar, uyuşturucu madde, fuhuş, hırsızlık ve batıl inançtan gibi konularda işlenen suçlarda idam cezası varmış , enseye tek kurşun sıkılarak infaz ediliyomuş suçlular , hitler gibi konuştum ama :) tabi cok agırda olmasına gerek yok ama caydırsaya biraz :)

tmm işte bak nekadar güzel benim dediğimde bu zaten kısas a kıssas biri bişeymi çaldı kes bakıyım elini -- ama TÜRKİYE de bu işlenemez olmaz baskı var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:41 PM ----------

Ya 10 sene diyorum 10 gün değil ..10 günde bir şey yapmaya fırsatları olmayabilir ama 10 senede hırsızlara içeride çok şey yaparlar.

kimmiş onları 10 sene içerde tutacak :) :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
tmm işte bak nekadar güzel benim dediğimde bu zaten kısas a kıssas biri bişeymi çaldı kes bakıyım elini -- ama TÜRKİYE de bu işlenemez olmaz baskı var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:41 PM ----------



kimmiş onları 10 sene içerde tutacak :) :queen: :queen: :queen:

Len ne adamsın zaten bizde tutsalar diyoruz işte :cat:Benim tutacak halim yok..:mrgreen:
Elini kessinler diyeceğim bana şimdi herkez gerici der.:p
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
hapishaneler full dolu. hakimler bilerek ceza vermiyor tahminim. devlete masrafı da var.

ya bari para cezası filan olsa bazı suçlara ama lira olarak değil. altın olarak. enflasyon var malum. mesela eroin kullanana 10 cumhuriyet altını ceza ver bak bakalım adam ne yapıyor(adam kesin sinir krizi geçirip eroinman olur).

bir gün bir ülkenin başına deli bir kral geçmiş. ve kral tek göz bir hapishane yaptırmış. ilk hırsızı içeri attırmış. aradan bir süre sonra 2. bir hırsız yakalanmış ve kral ilk hırsızı idam ettirip 2. hırsızı hapse atmış. sonra 3. bir hırsız yakalanmış ve bu sefer 2. hırsız idam edilip 3. hırsız içeri atılmış böyle devam etmiş. bir süre sonra hırsızlık kalkmış.

işte böyle....
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
hapishaneler full dolu. hakimler bilerek ceza vermiyor tahminim. devlete masrafı da var.

ya bari para cezası filan olsa bazı suçlara ama lira olarak değil. altın olarak. enflasyon var malum. mesela eroin kullanana 10 cumhuriyet altını ceza ver bak bakalım adam ne yapıyor(adam kesin sinir krizi geçirip eroinman olur).

bir gün bir ülkenin başına deli bir kral geçmiş. ve kral tek göz bir hapishane yaptırmış. ilk hırsızı içeri attırmış. aradan bir süre sonra 2. bir hırsız yakalanmış ve kral ilk hırsızı idam ettirip 2. hırsızı hapse atmış. sonra 3. bir hırsız yakalanmış ve bu sefer 2. hırsız idam edilip 3. hırsız içeri atılmış böyle devam etmiş. bir süre sonra hırsızlık kalkmış.

işte böyle....

ÇÖZÜMÜ :

çok kolay bişey ama içerdeki adamların gücünden dolayı ve dışardaki lerin baskısından dolayı işlenemeyen bir çözüm yolu :

hapistekiler taş oacaklarında veya maden yerlerinde askeriyenin denetimi altında çok yoğun olmamak kaydıyla adam değişimli çalıştırılmalı -- devlete olan giderini sıfıra indirip gelirlerini arttırmak varken böyle bir sistemin içindeiy zişte rusya da mahkumlar tren yollarının yapımında çalıştırılıyorlar
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ÇÖZÜMÜ :

çok kolay bişey ama içerdeki adamların gücünden dolayı ve dışardaki lerin baskısından dolayı işlenemeyen bir çözüm yolu :

hapistekiler taş oacaklarında veya maden yerlerinde askeriyenin denetimi altında çok yoğun olmamak kaydıyla adam değişimli çalıştırılmalı -- devlete olan giderini sıfıra indirip gelirlerini arttırmak varken böyle bir sistemin içindeiy zişte rusya da mahkumlar tren yollarının yapımında çalıştırılıyorlar

doğru söylüyorsun.icraat yok
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
doğru söylüyorsun.icraat yok

:queen: :queen: :queen: :pr: icraatı yaptırmıyorlar arkadaşım yok değil herkes benim kadar düşünebilecek kapasitededir heralde ama işte baskı baskı baskı bizi biz değil düşmanlarımız yönetiyor -- yakın geçmişe bakarsak birkaç ülkenin tahribatı birkaç patates +kola+ hamburger + deterjanlar vs bunlara bakar yani kendi ırkımızdan çok düşman ırklara para gönderiyoruz - burger ın iş yapmadığı kimsenin gitmediği bir günü söylermisiniz söyliyemessiniz çünkü yok öyle bir gün bizim dönercimiz işte efendimesöyliyim BİZİM insanlarımız kan ağlarken burger 250 küsür hamburger 100 küsür whopper satmaya devam ediyor sonumuz hiç hayırlı değil ALLAH hayırlısını eylesin hadi herkese iyiakşamlar
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Çalınan Motor hakkında...

1.Motorun üzerinde shoei stickerları var ön çamurlukta ve arka tekerin oradaki şasi de...
2.Motorun üzerinde orjinal olmayan yoshimura tüp egzoz var
3.Ön camı siyah
4.Sol aynada az belli olucak şekilde kaynak mevcut,
5.Arka plakalık kesik ve plaka kurğun altında,
6.Sol grenajında diz bölgesine yakın kısmında ufak çizikler var,
7.Ön kafa kısmında farın hemen kenarında (motorun yan kısmında kalıyor) çizik var,
8.Motorun gidonunun orada bir nazar boncuğu asılıydı..
9.Üzerinde beyaz far mevcut.
10.Anahtarın takıldığı kısımda gidonda anahtarın yapmış olduğu izler vardır...
11.CBR yazılı tank pad ve CBR yazılı elcikler mevcut.


Motorun fotoğrafları

n6463566605856962255.jpg


n6463566605856973691.jpg


n6463566605856996276.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncel....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:50 PM ----------


Çalınan Motor hakkında...

1.Motorun üzerinde shoei stickerları var ön çamurlukta ve arka tekerin oradaki şasi de...
2.Motorun üzerinde orjinal olmayan yoshimura tüp egzoz var
3.Ön camı siyah
4.Sol aynada az belli olucak şekilde kaynak mevcut,
5.Arka plakalık kesik ve plaka kurğun altında,
6.Sol grenajında diz bölgesine yakın kısmında ufak çizikler var,
7.Ön kafa kısmında farın hemen kenarında (motorun yan kısmında kalıyor) çizik var,
8.Motorun gidonunun orada bir nazar boncuğu asılıydı..
9.Üzerinde beyaz far mevcut.
10.Anahtarın takıldığı kısımda gidonda anahtarın yapmış olduğu izler vardır...
11.CBR yazılı tank pad ve CBR yazılı elcikler mevcut.


Motorun fotoğrafları

n6463566605856962255.jpg


n6463566605856973691.jpg


n6463566605856996276.jpg
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
herkeze tşkler arkadaşlar...
net bir sonuç yok malesef :(
inş çıkması umuduyla bekliyoruz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inş bızde senle beraber beklıoruz :(
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alper_satriani benim çalıntı konumda da sapıtmıştın bari Turgayın konusunda sapıtma ne bu linkler ateşe körükleme gidiyorsun ..Biraz büyüde gel..

Biraz adam olun ya Turgayın durumunu anlayın ve geyik yapmayın artık ayıp oluyor .....
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
inş bızde senle beraber beklıoruz :(


inş hayırlı haberle gelirim ne diyim :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:32 PM ----------

alper_satriani benim çalıntı konumda da sapıtmıştın bari Turgayın konusunda sapıtma ne bu linkler ateşe körükleme gidiyorsun ..Biraz büyüde gel..

Biraz adam olun ya Turgayın durumunu anlayın ve geyik yapmayın artık ayıp oluyor .....


tşkler hakan bencede gereksiz yazmış ama yinede gereksin
ben o ilanlara bakıyorum azten
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
alper_satriani benim çalıntı konumda da sapıtmıştın bari Turgayın konusunda sapıtma ne bu linkler ateşe körükleme gidiyorsun ..Biraz büyüde gel..

Biraz adam olun ya Turgayın durumunu anlayın ve geyik yapmayın artık ayıp oluyor .....

Geyik yapma amacında değilim. 20 yaşındaki beynim ve tecrübesizliğimle anca böyle bir fikir verebiliyorum.kusura bakmayın.

Aklıma böyle bir yöntem geldi paylaştım, neresi geyik? Çalıntı başlığında ne geyiği Allahaşkına...

Benden fikirlerimi sunmamda biraz özen göstermemi istiyorsanız, siz de kullandığınız kelimeleri lütfen özenle seçiniz. Saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst