34 PK 120 plakalı BMW R1200 GS motor çalınmıştır -

Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
57
Konuyla ilgili gelişmeleri öğrenebilirmiyiz.
Motorumu calan adamı buldum vede polise teslim ettim
2 sahitli adamı bu adamdır diye onayladık sonra ne oldu biliyormusunuz adam bu davadan serbest bırakıldı
gelde işin içinden cık
dava bi tam netleşsin ona göre adamın eşkalini adresini buradan sizlere yazacagım aklınızda bulunsun diye
aman dikkat demekki böyle şeylerde oluyormuş bizim memleketimizde cok acı bi olay polis bana sen adamı bul araştır bul biz onun motoru ne yaptıgını ögreniriz kacarı olmaz diyor sonuc adam serbest offf of
motordan,da haber yok ne yazıkki

Hırsızın akibeti ne oldu? Kimdir bu hırsız, yada hırsızlar nasıl bu kadar cesurlar?

Ergo isviçre polis den çalınan motor konusunda ne yaptı?

Motoru çaldıran polislerin akıbeti ne oldu

Tekrardan geçmiş olsun, Teşekkürler.


(Not: özellikle 47 gün plaka değiştirmeden 10.000 km yapan kişi ilk yakaladığınız hırsız mı, bilginiz var mı?)
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Motorum bulundu arkadaşlar Afyon Sandıklı,da motorsiklet tamircisinde görülerek beni arayan arkadaş kim idi ise sagolsun haber verdi bana bende polise yakalandı ama adam yok tabii
motor bozulmuş benzin pompası. ALLAH işte bozul masa yakalanacagı yok 47 günde 10000 km yapmış ve yakalanmıyor pilakasıda üztünde
şimdi motoru borusana bıraktım tamir olsun diye kaskomuz ergo isviçre bu olanlara kayıtsız kalıyor malisef ama yarın bana bi mantıklı bi cevap vermek zorundalar
ben motoru anahtarı vererek dolandırılmış olabilirim akabinde polis yakalıyor kayıtlara geciyor bu sefer karakoldan calınıyor tutanaklı belgeli bizim kaskomuz ben anlamam diyor bakalım nekadar diyebilecek
Kasko başka ne işe yarar
neyse bu olaylardaan ders cıkarmaya bakın.


Aldık motoru arabanın kasasına yola koyulduk.

Büyük geçmiş olsun.. Allahtan bozulmuş.. 3 günde insan 10,00 km nası yapar ya.. vay be..
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Motorun bulunduğu tarihlerde forumda değildim öncelikle çok geçmiş olsun hocam :)

Şaşırdığım nokta; 47 gün 10000 km sen yol yap üstelik plaka üzerinde nasıl bir çevirmeye denk gelmez ....

Darısı Turgay abimin başına :) inş. :)
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Vay adama bak bee.. yakalanmamış.. üstüne bide bu adam 1200 cc bi motorla 10.000 km yaptıysa cukka yerindedir bu herifin ..

Abi çok geçmiş olsun..
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
47 günde 10000 km hıı walla helal olsun türk polisine hiçmi bir çevirme ihbar bişe olmamış şaşırtıcı doğrusu :pr:
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
30
Türk polisimiz bu noktada sanırım azıcıkta olsa imallkar özelliklede kasksız binen arkadaşlara karşı ilgisiz halbuki kasksız binmek yuvalar yıkıor... bu olaydada enterasan 10 000 az deil:) :) hayırlısı ile bulunmuşya gecmiş olsun
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
arkadaşlar,bazen hırsızın motor çalmasınında , hayırlı tarafı var.. bide bu açıdan bakalım,,,nasıl mı?olur mu böyle şey dersiniz,,, bayagıda olur... belki hırsız motorunuzu çalmasa idi kaza yapıp belkide ahirete intikal edecektiniz, ama hırsız çaldığı için kefeni yırtıp kurtuldunuz daha kötüsüde olabilirdi, ömür boyu sakat yaşama mahkum olabilirdiniz,burda belkide bu hırsız çalmakla sizin hayatınızı kurtarmış oldugunu niçin düşünmessiniz bence her zaman bu işin çalınsada hep hayırlı tarafını düşünün derim... hiç bir motosiklet sizin hayatınızdan daha kıymetli olamaz...ben derim ki keske motosiklette bundan sonra kazaya kurban gidecek arkadaşların motorlarını bir an önce hırslar çalsada hayatlarını kurtarsa diye hep dua ederim...bundan sonrada hayat kurtaran hırsızlarımızdan lütfen hayır dualarınızı esirgemeyiniz....

böyle bi yorumuda ilk kez görüyorum:) o hırsız bide evine girip anneni (yada babanı,eşini, kardeşini herneyse) öldürse, sonrada "motorla belkide kazayla çarpıp öldürücektim, Allah razı olsun" mu diyiceksin:)
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
polis müdürü celalettin cerrah olsaydı sahip çıksaydın motoruna derdi kesin
valla motorum çalınmadı ama kendi motorum bulunmuş gibi çoooooooook çok sevindim
47 günde 10.000 km ha ,inanamıyorum yaa acaba nerelere gitti haydut herif motor afyonda yakalandığına göre,,inşallah motorunun başka arızası yoktur,biliyosun hırsızın mantığı nedir,babamın malımı sür gitsin gittiği yere kadar,para mı verdik de aldık,bozulduğu yerde bırakırız, yaaa işte böyle dostum motorunun bulunmasına çok sevindim,başına bi daha böyle bişey gelmez inşallah,sigorta şirketlerine dikkat et ayrıca onlarda her türlü dalavere var eğer hakkını vermezlerse mahkemeye ver hepsini kesin kaybediyolar inan.
yau benim bi cıbırım var çalınsa çökerim valla Allah korusun,sen iyi sabretmişsin valla,,
Diyelim hırsız bulundu ben sana vereceği ifadeyi aynen yazıyorum
Yolda gidiyodum bi tane motor gördüm anahtarı da üstünde olunca polise götürmek için yola çıktım bi tane karakol bulamadım,hakim soracak neden 155 iaramadın evladım,hırsız dicekki valla hiç aklıma gelmedi hakim bey ben insanlık görevimi yapmak istedim polis amcalar da beni yakalayıp buraya getirdi
İfade saçma gelebilir çünkü hırsızlar böyle saçma ifadelerle serbest kalıyor,yani polis ne yaparsa yapsın ceza almıyor neden mi?
<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Çünkü ülkemizde cezalar kanunlara göre değil beyanlara göre veriliyor eeee ne de olsa ifade özgürlüğü diye bişey var ülkemizde

Tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
17
Ya hani Allah sevdiği kuluna önce eşeğini kaybettirp sonra da buldururmuş diye bi laf var ya...Tam uymuş yani.Valla çok geçmiş olsun arkadaşım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst