34 PK 120 plakalı BMW R1200 GS motor çalınmıştır -

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gözünüz aydın.
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Motorum bulundu arkadaşlar Afyon Sandıklı,da motorsiklet tamircisinde görülerek beni arayan arkadaş kim idi ise sagolsun haber verdi bana bende polise yakalandı ama adam yok tabii
motor bozulmuş benzin pompası. ALLAH işte bozul masa yakalanacagı yok 47 günde 10000 km yapmış ve yakalanmıyor pilakasıda üztünde
şimdi motoru borusana bıraktım tamir olsun diye kaskomuz ergo isviçre bu olanlara kayıtsız kalıyor malisef ama yarın bana bi mantıklı bi cevap vermek zorundalar
ben motoru anahtarı vererek dolandırılmış olabilirim akabinde polis yakalıyor kayıtlara geciyor bu sefer karakoldan calınıyor tutanaklı belgeli bizim kaskomuz ben anlamam diyor bakalım nekadar diyebilecek
Kasko başka ne işe yarar
neyse bu olaylardaan ders cıkarmaya bakın.


Aldık motoru arabanın kasasına yola koyulduk.

Sizde eldeki parmak sayısını geçmeyecek şanslı arkadaşlardan birisiniz demekki.Geçmiş olsun,bulunmasına çok sevindim.İhbarı yapan arkadaşta tam örnek bir vatandaşmış.:cat:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Gözün aydın. Adamın yakalanmaması büyük talihsizlik; yaptığı yanına kar kaldı demek.

Benim kaskoda Ergo İsviçre'den, acenta tanıdık olmasa para verecekleri yok. Adamın gözünün içine baka baka yalan söylüyor elemanları.

Motor bulunduğuna göre senin sigortadan beklentin nedir? Onlar neyi yapmıyor?
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Geçmiş olsun. Adam gezmemiş Türkiye turu yapmış 10.000Km. 47 gün çalıntı motorla; bu ne cesaret arkadaşlar. Görün ki memleket ne hale geldi. Yahu ben evde ruhsatımı unuttuğumda yoldan dönüp geliyorum, bu adam hiç mi çevirmeye radara denk gelmemiş... Ülke bitmiştir arkadaşlar; bu da benim kişisel açılımım :(
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bulunamadı mı hala diye soracakken bulunduğunu gördüm gerçekten çok sevindim :)
Geçmiş olsun hocam
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
47 günde 10000 km nediyim hiçmi radara girmedin hiçmi yakalanmadın motorum 1 yaşını doldurdu km si 11000 30 defa çevirmeye rasgelmişim nası iş bu ya ....
gözünüz aydın diyelim...
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
hadi gözünüz aydın ..aman karakoldan alın hemne ne olur ne olmaz ..

tansel senin anlattığın olay demi bu.....
bu hırsız acayip abi gelir senden motoru yine alır acayip bi adam bu..:mrgreen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi gözün aydın ... darısı bulamayanlara allahın sevdiği kuluymussun..
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
60
x
motosiklet tuzla tarafından çalınmış. motoru almak istiyen bir vatandaş tur atmak için almış bidaha da dönmemiş.
benim bilgim bu şekilde
Eğer bu şekilde çalındııysa çok yazik çok amatörce kendin davetiye çıkarmıssın Motor satılırda Deneme sürüsü de yaptirilirda adamın arkasına da binilir ama....Bu Olay herkese ders olsun inşş en kısa zamanda motoruna kavusursun...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
x
Eğer bu şekilde çalındııysa çok yazik çok amatörce kendin davetiye çıkarmıssın Motor satılırda Deneme sürüsü de yaptirilirda adamın arkasına da binilir ama....Bu Olay herkese ders olsun inşş en kısa zamanda motoruna kavusursun...

İlk birkaç mesaja bakıp cevap yazan bu arkadaşları çok seviyorum. :cherry:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
47 günde 10000 km nediyim hiçmi radara girmedin hiçmi yakalanmadın motorum 1 yaşını doldurdu km si 11000 30 defa çevirmeye rasgelmişim nası iş bu ya ....
gözünüz aydın diyelim...

adamlar plakayı bile sökme zahmetine katlanmamış cesarete bak yuh diyorum:pr:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun. bulunduğunu görmek sevindiriciydi. kazasız belasız binmeye devam edersiniz inşallah.. bu arada ben bir çözüm buldum arkadaşlar. bir ara laflamak lazım. bu işi biz halledeceğiz. en az 3-4 yıl çalıntı motor olayı iyice seyrekleşecek. başına bela almaktan korkmayan kimler var :)
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
2005 model 34 PK 120 plakalı BMW R1200 GS marka motor çalınmıstır. Yardımcı olabılecek arkadasların

tansel 0542 449 51 07 no lu telefondan bana ulaşabılır yardımlarınızı beklıyorum

09042009863t.jpg


120520091099.jpg

:) bende geçmiş olsun diye yazdım ama tarih eskiymiş, bulunduğuna sevindim. kim horlattı topiği :p
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
arkadaşlar,bazen hırsızın motor çalmasınında , hayırlı tarafı var.. bide bu açıdan bakalım,,,nasıl mı?olur mu böyle şey dersiniz,,, bayagıda olur... belki hırsız motorunuzu çalmasa idi kaza yapıp belkide ahirete intikal edecektiniz, ama hırsız çaldığı için kefeni yırtıp kurtuldunuz daha kötüsüde olabilirdi, ömür boyu sakat yaşama mahkum olabilirdiniz,burda belkide bu hırsız çalmakla sizin hayatınızı kurtarmış oldugunu niçin düşünmessiniz bence her zaman bu işin çalınsada hep hayırlı tarafını düşünün derim... hiç bir motosiklet sizin hayatınızdan daha kıymetli olamaz...ben derim ki keske motosiklette bundan sonra kazaya kurban gidecek arkadaşların motorlarını bir an önce hırslar çalsada hayatlarını kurtarsa diye hep dua ederim...bundan sonrada hayat kurtaran hırsızlarımızdan lütfen hayır dualarınızı esirgemeyiniz....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst